Kas töötajalt võib nõuda kompensatsiooni, kui ta läheb konkurendi juurde?
Peamine probleem: töökohal olevate murede lahendamiseks pole süsteemset lähenemisviisi.
Meil pole kombeks öelda viisakalt ja otsekoheselt samas lauses, mida me tegelikult arvame või soovime. Tihti ollakse liiga otsekohesed, mis ehmatab teise poole ära, või ollakse liiga tagasihoidlikud ja päris täpselt polegi võimalik aru saada, mida mõeldakse. Nii tekib paratamatult kommunikatsioonihäire.
Millal peaks traumaga pöörduma erakorralise meditsiini osakonda, millal on abi perearstist ning millal on vajalik ortoosi kasutamine, selgitab Südameapteegi proviisor Herge Tiisvelt.
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700