Juhi ennast kui ettevõtet

Kujuta ette, et sinu persoonibränd oleks justkui sinu firma ning sina oled omanik. Lisaks omaniku rollile pead täitma ka tegevdirektori, personali-, IT-, finants- ja turundusjuhi kohustusi. Bränd küll kuulub sulle, aga ainult sellest ei piisa - sa pead oma brändi eest hoolitsema ning seda erinevates valdkondades.   

 

Võtame näiteks sinu kui tegevdirektori:

·     Sa vastutad firma ja iseenda eest (firma on antud juhul su persoonibränd).

·     Päeva lõpuks on tulemuseks kas edu või isiklik läbikukkumine. Kõik on su enda kätes.

·     Sina oled otsustaja, igas valdkonnas.

·     Otsustajana saad ise oma saatuse valida. Sul on selleks lausa volitus ja kohustus.

Järgmiseks oled sa personalijuht:

·     Inimesed, kellega sa ennast ümbritsed, näitavad sinu olemust. Personalijuhina pead ümbritsema end tugevate liitlastega. “Värba” inimesi, kes toetavad ja aitavad sul eesmärke ellu viia. Otsi inimesi, kellel on sinuga sarnased huvid, kuid samas ka oskused, mis sinu omasid täiendaks.

·     Mida rohkem inimesi on sinu kontaktvõrgustikus, seda paremini oled sina ja su äri varustatud vajaliku informatsiooni, nõuannete ja muu igapäevaselt vajaminevaga.

·     Kõige raskem ongi personalijuhina leida need õiged inimesed, kellele sina väärtust pakud, ning kes sulle tugeva ärilise eelise loovad.

Nüüd oled sa IT-juht:

·     IT-juhina pead teadma, kuidas panna tehnoloogia enda kasuks tööle.

·     Näiteks kuidas ehitada veebilehte, et tutvustada oma persoonibrändi oma sihtgrupile. Tänapäeval on selleks lihtsad teenused (näiteks Edicy.com või Wordpress).

·     Personaalsete e-mailide ja kontaktide halduse efektiivne korraldamine

·     Isegi telefoniraamatu haldamine, täiendamine ja tagavarakoopiate tegemine.

·     Igapäevased ja lihtsad tegevused aga hooletusse jättes võib tekkida oluline infokadu.

Aeg on finantsjuhi roll võtta:

·     Igaüks peab olema oma personaalne finantsjuht, kuna mingil hetkel oma elus kogume “suurema või väiksema varanduse”. Ära toetu ainult finantsnõustajatele vaid hakka õppima, kuidas ise juhtida, kontrollida ja investeerida oma raha.

·     Kaalu kuluefektiivseid võimalusi persoonibrändi reklaamimiseks, mis aitavad jõuda sinu soovitud sihtgrupini.

·     Kasuta ära oma võrgustiku tugevust finantsalase nõu saamiseks ning planeerimiseks. Küsi tuttavatelt ekspertidelt nõu.

Viimaks oled turundusjuht:

·     Turundusjuht tegeleb ka avalike suhetega, sa pead end esitlema kogu aeg.

·     Sa oled oma persoonibrändi peamine eestkõneleja. Kõik, mida sa ütled või teed, võidakse kasutada sinu heaks või sinu vastu.

·     Kanna oma “turunduse mütsi” ja ära võta seda kunagi peast. Iga uus inimene, keda kohtad, võib su elu muuta. Nii et hoia oma turunduse tööriistad käepärast.

·     Õpi online-turundamist, otseturundust ja kõike, mis puudutab avalikke suhteid ja reklaami. Need teadmised tulevad sulle ainult kasuks.

Firma juhtimisega oled kindlasti töö juures kokku puutunud. Nüüd on vaja saadud kogemusi rakendada oma “persoonibrändi” firma juhtimises. Mida paremini seda teed, seda paremad ja mõõdetavamad on tulemused. Alguses on vaja investeerida, seejärel hakkab vaikselt kasum tekkima. Edukat brändijuhtimist!

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Persoonibrändi blogi - Triin Pinka

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara