1. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ära pane oma missiooni kirja

Tee algatuseks üks väike katse – guugelda fraasi “meie missioon on” ja vaata, mis välja tuleb.  Loe neid tulemusi! Kas Sa usud seda, mida need missioonid Sulle lubavad? Vaevalt. Seepärast Sa neid tavaliselt ei loegi.

Oma organisatsiooni missiooni kirja panemisele ei ole mõtet aega raisata kui see on lihtsalt midagi, mis pannakse kirja. Kahjuks enamus teeb seda – paneb lihtsalt kirja.

Eesti keele seletav sõnaraamat ütleb, et missioon on eluülesanne, kutsumus, vastutusrikas ülesanne. See on midagi, mille nimel Sa elad ja hingad, midagi mida Sa jäägitult usud. Usud seda 24/7/365. See on nagu Mahatma Gandhi kuulus lause “We must become the change we want to see in the world” – Sa pead olema see muutus, mida Sa oma missioonis lubad.

Muul juhul on see turunduslik pläma ja siis on targem kirja panemisele mitte aega kulutada.

 

Autor: Urve Vilk, Indrek Maripuu

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700