Kuidas muuta igav info põnevaks?

Infograafikud annavad võimaluse luua kuivadest andmetest liigse infomüra all vaevlevate lugejate jaoks tõsiseid meistriteoseid.

Microsoft Wordi sisse ehitatud piruka- või tulbagraafikud on iganenud. "Smart Art" kujunditega annab kuiva teksti paremini visualiseerida, kuid midagi revolutsioonilist seal ikkagi pole.

Uutes Office`i versioonides on küll muudetud tabelite kujundusi (3D, nurgad ümaraks jne), aga üldpilt on jäänud aastateks samaks. Ükskõik, kui huvitavaid värvilahendusi piruka värvimiseks kasutada, ei tekita need auditooriumis mingitki ärevussuminat.

 Uus vana tegija

Hea kunstnikukäega kujundajad on internetis juba mõnda aega demonstreerinud uue aja infograafikute meistriklassi. Trüki Google otsingusse “infographics” ning hetkega kuvatakse su arvuti ekraanile tuhandeid ilusaid pilte, kus kuivadest andmetest on tehtud liigse infomüra all vaevlevate kodanike jaoks tõsiseid meistriteoseid. Tundub imelik, kuid infagraafikuid vaadates võib veeta Internetis väga palju aega. Silmale ilusaid ja huvitavaid graafikuid on tehtud teemadel: olulised põhjused, miks loobuda kohtingust, iPadi ajalugu, levinumad murutüübid USAs ja paljudel muudel teemadel. Siinkohal pole tõesti fantaasial piire olnud.

Kellele vaja?

Infograafikud pole kindlasti viimase aja trend, kuna graafiliselt on infot edastatud väga kaua. Pigem on hakatud viimaste aastate jooksul mõtlema, kuidas infograafikuid veelgi põnevamaks muuta. Oma tõuke on graafikute levikule andnud kindlasti internet, kus teksti lugemiseks pole piisavalt aega ning paari tuhande tähemärgi pikkune tekst on targem infograafiku kujul kokku võtta. Sellega suureneb  võimalus, et sinu poolt edastatud informatsiooni jõuab õige auditooriumini. Infograafikuid saab kasutada ettevõtte kodulehel äriprotsesside kirjeldamiseks, konverentside esitlustes PowerPointi asemel, blogis pikkade tekstide illustreerimiseks (kokkuvõtmiseks), aastaraamatutes ja kindlasti pabermeedias.

Kuidas saada?Ilusa töötava infograafiku loomisega saavad hakkama vähesed, kuid siinkohal tuleks pöörduda reklaamiagentuuri kujundusgurude poole ning rääkida infograafikute jutt ära. Usun, et paljud on teemaga kursis ja võtavad üleskutse vastu. Kui pole, siis andke neile aega googeldamiseks. Infograafikute ainsaks  miinuseks võib tuua kalli hinna, kuna põhjaliku kujunduse loomine kergendab ettevõtte rahakotti mitmesaja euro võrra.

 Tutvu teemaga ise edasi:

http://en.wikipedia.org/wiki/Information_graphics

http://www.ted.com/talks/view/lang///id/937

http://sixrevisions.com/graphics-design/40-useful-and-creative-infographics/

 

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk, PR-blogi Vare & Jaakkola

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

V nagu vesi ja vaba aeg – V Spaa- ja Konverentsihotellis

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Krahv Mannteuffeli suvemõis (Kursi jahiloss)

Eestimaa keskel, käänuliste Pedja ja Kaave jõgede vahelisel alal on ellu ärganud üks vana ja majesteetlik hoone. See on krahv Mannteuffelile kuulunud suvemõisa peahoone aastast 1888, rahvasuus tuntud kui Kursi jahiloss. Seda maja võiks nimetada ka Eesti jahilosside krooniks, ajaloole on väärikas koht tuttav juba 130 aasta jooksul.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

BVT PARTNERS otsib BÜROOJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

28. juuni 2018

Teabevara