Kuidas muuta igav info põnevaks?

Infograafikud annavad võimaluse luua kuivadest andmetest liigse infomüra all vaevlevate lugejate jaoks tõsiseid meistriteoseid.

Microsoft Wordi sisse ehitatud piruka- või tulbagraafikud on iganenud. "Smart Art" kujunditega annab kuiva teksti paremini visualiseerida, kuid midagi revolutsioonilist seal ikkagi pole.

Uutes Office`i versioonides on küll muudetud tabelite kujundusi (3D, nurgad ümaraks jne), aga üldpilt on jäänud aastateks samaks. Ükskõik, kui huvitavaid värvilahendusi piruka värvimiseks kasutada, ei tekita need auditooriumis mingitki ärevussuminat.

 Uus vana tegija

Hea kunstnikukäega kujundajad on internetis juba mõnda aega demonstreerinud uue aja infograafikute meistriklassi. Trüki Google otsingusse “infographics” ning hetkega kuvatakse su arvuti ekraanile tuhandeid ilusaid pilte, kus kuivadest andmetest on tehtud liigse infomüra all vaevlevate kodanike jaoks tõsiseid meistriteoseid. Tundub imelik, kuid infagraafikuid vaadates võib veeta Internetis väga palju aega. Silmale ilusaid ja huvitavaid graafikuid on tehtud teemadel: olulised põhjused, miks loobuda kohtingust, iPadi ajalugu, levinumad murutüübid USAs ja paljudel muudel teemadel. Siinkohal pole tõesti fantaasial piire olnud.

Kellele vaja?

Infograafikud pole kindlasti viimase aja trend, kuna graafiliselt on infot edastatud väga kaua. Pigem on hakatud viimaste aastate jooksul mõtlema, kuidas infograafikuid veelgi põnevamaks muuta. Oma tõuke on graafikute levikule andnud kindlasti internet, kus teksti lugemiseks pole piisavalt aega ning paari tuhande tähemärgi pikkune tekst on targem infograafiku kujul kokku võtta. Sellega suureneb  võimalus, et sinu poolt edastatud informatsiooni jõuab õige auditooriumini. Infograafikuid saab kasutada ettevõtte kodulehel äriprotsesside kirjeldamiseks, konverentside esitlustes PowerPointi asemel, blogis pikkade tekstide illustreerimiseks (kokkuvõtmiseks), aastaraamatutes ja kindlasti pabermeedias.

Kuidas saada?Ilusa töötava infograafiku loomisega saavad hakkama vähesed, kuid siinkohal tuleks pöörduda reklaamiagentuuri kujundusgurude poole ning rääkida infograafikute jutt ära. Usun, et paljud on teemaga kursis ja võtavad üleskutse vastu. Kui pole, siis andke neile aega googeldamiseks. Infograafikute ainsaks  miinuseks võib tuua kalli hinna, kuna põhjaliku kujunduse loomine kergendab ettevõtte rahakotti mitmesaja euro võrra.

 Tutvu teemaga ise edasi:

http://en.wikipedia.org/wiki/Information_graphics

http://www.ted.com/talks/view/lang///id/937

http://sixrevisions.com/graphics-design/40-useful-and-creative-infographics/

 

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk, PR-blogi Vare & Jaakkola

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Sündmused Lennusadamas on kordumatud

Suur sündmus väärib olenemata külaliste arvust suure algustähega peopaika. Üheks selliseks on kahtlemata Lennusadam koos vesilennukite angaariga, mis rajati sada aastat tagasi Vene tsaar Nikolai II korraldusel, osana Peeter Suure merekindlusest. Ainulaadne arhitektuuripärl on Paksu Margareeta kõrval teiseks koduks Eesti Meremuuseumile.

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

PricewaterhouseCoopers ootab oma tiimiga liituma kahte ASSISTENTI

PricewaterhouseCoopers AS

27. jaanuar 2019

Uudised

Teabevara