Kuidas kasutada Facebook'i tööotsimise kanalina?

ISS Eesti personalijuht Helo Tamme
ISS Eesti personalijuht Helo Tamme

5 põhjust ja 10 näpunäidet, miks ja kuidas teha Facebook'i ettevõtte värbamisleht. Näide sellest, kuidas Eesti Kaitsevägi seda leidlikult teinud on. Nõuandeid jagab ISS Eesti personalijuht Helo Tamme.

Ja kui vaadata nüüd seda, kui palju on Facebook'is erinevaid töö otsimise/töö pakkumise gruppe loodud, millest enamusel on ka päris korralikult jälgijaid, siis on see tõestus sellest: tööotsijad on Facebook'is.

Facebook'i saad tööpakkumise kanalina mitmeti kasutada: võid oma tööportaali lisatud töökuulutuse lihtsalt Facebook'i jagada, võid panna töökuulutuse oma Facebook'i lehele ja sealt seda jagada või teha Facebook'i oma organisatsiooni värbamislehe nagu Eesti Kaitsevägi seda leidlikult teinud on!

5 põhjust, miks selline värbamisleht Facebookis hea on:

1) Aitab kasvatada organisatsiooni tööandja brändi tuntust. Lisaks töökuulutustele saad sinna lisada erinevaid lugusid organisatsioonist ja töötajatest, just nii saad sa tugevdada oma tööandja brändi.
2) Aitab sul oma tööandja brändi kommunikeerida nii olemasolevatele töötajatele kui ka potentsiaalsetele kandidaatidele.
3) Aitab ligi meelitada nii aktiivseid kui ka passiivseid kandidaate.
4) Aitab sihtida konkreetset sihtrühma – kasutades näiteks postituste võimendamist saad ise valida millisele sihtrühmale sinu tasulised postitused lähevad.
5) Aitab eristuda: Eestis on veel väga vähe tööandjaid, kellel on oma Facebook'i värbamisleht!

10 näpunäidet, mida oma Facebook'i värbamislehe puhul jälgida:

1) Jälgi seal oma üleüldist brändingut ja hoia stiililt see sarnane oma kodulehe ja ettevõtte Facebooki lehega.
2) Kui sul on olemas oma värbamisvideo, siis on soovitav see kindlasti ka sellele lehele lisada.
3) Lisaks töökuulutuste postitamisele, tuleks sinna postitada erinevaid lugusid ja fotosid töökeskkonnast ja töötajatele suunatud tegevustest (nt ühised spordivõistlustel osalemised, pinksilauad kontoris jne).
4) Hoia postitused lühikesed – keegi ei viitsi pikki artikleid lugema hakata!
5) Kutsu iga postitusega inimesi neid kas jagama või meeldivaks lisama – nii saad oma tuntust kasvatada ja jõuad üha rohkemate kasutajateni!
6) Julgusta oma töötajaid lehte meeldivaks lisama ja postitusi jagama – ka sinu oma töötajad aitavad sul lehe tuntust kasvatada ja jõuda samuti rohkemate jälgijateni!
7) Jälgi lehe statistikat: nii saad aimdust sellest, kes on sinu lehe jälgijad, mis neid rohkem kõnetab ja milliseid lugusid peaksid rohkem postitama, et inimesed tunneksid end sinu lehega rohkem seotud olevat.
8) Esita küsimusi – nii paned inimesi rohkem kaasa rääkima ja kaasa mõtlema, mis jällegi aitab sinu lehe tuntust tõsta.
9) Vasta julgelt inimeste küsimustele ja kommentaaridele, ära peida pead jaanalinnuna liiva alla arvates, et nii probleemid kaovad.
10) Määra lehele vastutajad, kes genereeriks ja toimetaks lugusid ning paneks need ettevõtte-keelde.

Soovitused sotsiaalmeedias värbamiseks:
- kui sinu ettevõttel ei ole veel lehte Facebook'is siis loo see ja alusta esmalt läbi selle värbamissõnumite edastamisega;
- või loo oma Facebook'i värbamisleht kuna nii eristud igal juhul;
- järgi minu 10 nõuannet ning heida pilk kindlasti peale Eesti Kaitseväe värbamislehele, sealt saad palju mõtteid ja nippe.
 

Loe lisaks www.helotamme.blogspot.com.

Osale arutelus

  • Helo Tamme

    Helo Tamme
    ISS-i Baltikumi personalijuht

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Valma Seikluspark pakub uusi võimalusi konverentsideks ja koolitusteks

Lõuna-Eestis, 55 km Tartust Viljandi suunas ja 23 km Viljandist Tartu poole asuv Valma Seikluspark avas uue kaasaegse konverentsihoone, pakkudes senisest veelgi mitmekülgsemaid võimalusi ühendada seminarid, töötoad või koolitused õhtuse lõõgastusega seikluspargis ning meeleoluka firmapeoga.

Energia avastuskeskus – pinget pakkuv ja ootamatult šikk peopaik

Tallinna vanalinna ja Kalamaja piiril asuv Energia avastuskeskuse hoone on sadade üritusekorraldajate jaoks vastanud kolmele üliolulisele kriteeriumile: a) vana elektrijaama masinamaja peasaal on ootamatu, ent šikk peopaik, b) suurel ekspositsioonialal on külalistele garanteeritult avastamisrõõmu, ja c) keskuse asukoht on lihtsalt väga hea.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Nelja Energia AS otsib BÜROOJUHTI

Manpower OÜ

19. november 2017

Uudised

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine