(Sisuturundus) CM: E-pood lööb „päris“ kaupluste hindu pika puuga

Kosmeetikat, parfümeeriat ja juuksehooldusvahendeid müüva e-poe Levelzone eesmärgiks on pakkuda Eestis seni liiga kallilt müüdud kaupu soodsamate hindadega.

See, et Eestis on lõhnaõlid ja parfüümveed kallimad kui mujal maailmas, on ammuteada. Rakvere N-Kaubamajas ladu ja esindust omava Levelzone e-poest leiab üle 4000 erineva toote, sealhulgas parfüüme, jumestus- ja hoolduskreeme, maske, šampoone, palsameid ja make-up tooteid, millele pole juurde lisatud Eestis tavaks saanud liiga suurt hinnakatet. Samuti on internetipood keskendunud hoolivale klienditeenindusele ja tellimuste kiirele kohaletoimetamisele.

„E-poe loomise idee tuli tegelikult isiklikust vajadusest,“ meenutab e-poe operaator OÜ Joost-Level üks omanikke Ivo Joost. „Sõitsin Inglismaale ja naine palus tuua mõned parfüümid, mis pidavat seal oluliselt soodsamad olema. Lähen poodi ja vaatan – jaa, hinnad hoopis teised kui Eesti kauplustes! Siis otsustasin, et ka meie inimestel peab olema õigus osta maailmakuulsaid lõhnu ja kosmeetikat soodsalt.“

Tänaseks müüb Levelzone üle saja kaubamärgi, mille hulka kuuluvad näiteks Estee Lauder, Elizabeth Arden, Davidoff, DKNY, Kate Moss, Gaultier, Givenchy, Armani, La Perla, Prada, Tommy Hilfiger, Versace ja Roberto Cavalli.

„Seda, et äkki e-pood ei müü originaalkaupa, pole vaja karta - võltskauba müük on Eesti Vabariigis keelatud ning kriminaalkorras karistatav. Meie poes müüdav kaup on eranditult ja ainult originaal,“ kinnitab Ivo Joost ja lisab, et aasta-aastalt hakkavad Eesti inimesed minema internetist kauba tellimisel julgemaks. „Üks asi on mugavus teha valik ja tellimus kodust, laua tagant tõusmata. Teiseks muidugi soodne hind ning kolmandaks kauba kättesaamise mugavus – kui sooritada ost tööpäeviti enne kella 15, jõuab pakk Mandri-Eestis sihtkohta juba järgmisel päeval. Saadetise saab tellida nii pakiautomaati kui ka kullerteenusega koju.“

Väga olulise positiivse tagasisidena klientidelt toob ta esile tellitud kauba tarneaja: „Kogu kaup, mida oma e-poes pakume, on reaalselt meie laos olemas. Sageli tekitab internetikaubanduses segadust toodete kättetoimetamuse kiirus ning mõningatel firmadel, kes ei ole ise kaupa välja ostnud, osutub tarneaeg nõrgaks kohaks. Meie saame iga tellimuse puhul väga kiirelt reageerida.“

Tänavu uuendas Levelzone oma kakskeelset kodulehte, mis annab igast tootest kompaktse fotodega ülevaate. Samuti saab otsitavat kaupa hõlpsalt leida otsingumootorit kasutades: valida kaubamärgi, hinna, nahatüübi, toimeainete, kasutaja soo ja vanuse jms järgi.

1991. aastal loodud internetikaubandusettevõte Levelzone keskendus ilutoodetele aastal 2009. Nelja aastaga on Levelzone saanud populaarseks nii eesti kui ka vene keelt kõnelevate inimeste hulgas.

Vaata lisaks: www.levelzone.ee

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Värske ja erakordselt särav koht stiilseks firmapeoks – Olympic Casino Olümpia

Smokingus härrad, õhtukleitides daamid, bigbänd, kabaree, särisev pinge Black Jacki lauas ja erutav kõlin automaadisaalis – ei, see pole James Bondi uue filmi treiler, vaid firmaüritus Tallinna kõige põnevamas peokohas, Olympic Casino Olümpias.

Tallinna Õpetajate Maja – väärikas peo ja koolituskoht vanalinna südames

Tallinna Õpetajate Maja on raekoja platsi ääres asuv kolmest majast koosnev kompleks, kus on võimalik korraldada pidusid, konverentse, koolitusi, vastuvõtte, kontserte ja palju muud.

Küsitlus

Kas osaled võistlusel PARIM SEKRETÄR 2018?

  • Osalen ise
    0%
    0%
  • Soovitan kolleegi
    0%
    0%
  • Soovitan tuttavat sekretäri
    0%
    0%
  • Ei osale ega soovita, kuid jälgin võistlust veebis
    40%
    40%
  • Ei osale ega soovita
    50%
    50%
  • Muu
    10%
    10%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara