(Sisuturundus) CM: Autoleidja teeb ettevõttele uue auto valimise lihtsaks - tutvu ja osale auhinnaloosis!

Ilmselt tead, kui keeruline ja aeganõudev võib olla erinevate automarkide võrdlemine. Swedbank on loonud unikaalse internetikeskkonna Autoleidja, mis lihtsustab oluliselt ettevõttele uue sõiduki leidmist.

Autoleidja veebilehel saab omavahel võrrelda peaaegu kõiki Eestis müüdavaid uusi autosid ning sobiva väljavalimisel küsida otse automüüjalt personaalse pakkumise. Uuri järele, vasta paarile küsimusele ja võid võita mõnusa auhinna!

„Kahju on ajast, mille ettevõtte töötajad kulutavad sõidukipakkumiste kogumiseks ja võrdlemiseks vajalike Exceli-tabelite joonistamiseks. See info pole ju kergesti hallatav – automüüjaid, marke ja mudeleid on palju ning tehnilises infos orienteerumine võtab palju aega,“ selgitab Swedbanki autosektori juht Marko Kiisa.

Kuigi liisingul pole pealtnäha põhjust sekkuda ettevõtete autovalikusse, otsustas Swedbank ettevõtjate elu kergendada ning lõi Autoleidja portaali, kus saab lihtsalt valida Eestis müüdavaid uusi autosid, muuta need võrreldavaks ning küsida otse läbi portaali autofirmadelt personaalset pakkumist. Autoleidja veebilehe kasutamine on seejuures täiesti tasuta.

Jaanuaris avatud Autoleidja saiti külastab tänaseks igal nädalal üle 2000 inimese ning üle kolmandiku  neist on kasutanud lehte rohkem kui ühe korra. „Ratsionaalne valik nii emotsionaalse asja puhul, nagu seda on uue auto ostmine, ei saagi sündida kohe, ning on tore, kui inimestel ka mõne aasta möödudes autoostuteemaga seoses meie keskkond meelde tuleb,“ märgib Kiisa.

Autoleidja kasulikkus peitub läbipaistvuses: kiiresti ja mugavalt saab veenduda, kas sama hinnasilti kandvad sõidukid on ka sama väärtust loovad. Keskkonnas on valida peaaegu kõigi Eestis müüdavate uute autode vahel, samuti on valikus elektriautod ja hübriidid. Autot valides saab kohe pangast kaasa ka esialgse liisingupakkumise, mis otsustamist veelgi hõlbustab.

Automüük kolib aina enam internetti

Eestis ostetakse ligi 80% sõidukitest liisingu abiga, seega teevad liisingufirmad päevas sadu pakkumisi. „Meie huvi on olla oma klientidele parim partner ning muuta autoost mugavaks ja kiireks. Internetiajastul koonduvad ärid aina enam internetti ning sellist võimalust peab pakkuma ka autode puhul,“ räägib Kiisa ja lisab, et see ei tähenda, et autosalongid ära kaoksid. „Võimalused internetis oma TOP3 valik teha vähendab oluliselt inimeste jooksutamist erinevate automüügiesinduste vahel. Nii on proovisõitu tegema minnes juba pilt palju selgem.“

Kes on üritanud kunagi võrrelda erinevate automarkide müüjate koostatud pakkumisi, teab, kui palju aega peab automüüjatega telefonikõnede ja e-kirjade vahetamise peale kulutama: kõik need garantiid, standard- ja lisavarustus, liisingumakse suurus ja muud tegurid tekitavad tõelise segaduse. Nüüd saab arvuti tagant lahkumata ja liigseid kõnesid võtmata teha ära esimese valiku, saades autoleidja vahendusel automüügifirmast reaalseid pakkumisi.

Viimane on oluline, sest nii suurt ostu ju ainult e-poe vahendusel tavaliselt ei tehta. Ostja soovib reeglina saada personaalset pakkumist. „Autoleidja on kasulik nii ettevõttele, automüüjale kui ka meile. Ettevõte teeb otsuse vastavalt oma reaalsetele vajadustele ning isegi kui ta ei leia sel hetkel sobivat masinat, mõtleb ringi või ostab auto välja, oleme ikkagi saanud kasulikud olla,“ ütleb Kiisa ja lubab omalt poolt, et Autoleidja keskkond areneb kogu aeg. Järgmiseks suuremaks projektiks on koostöös automüüjatega lisada kodulehele igakuise kaskokindlustuse arvutamise moodul.

Nii põhjaliku lehekülje loomine poleks olnud võimalik ilma automüüjateta, kellega koostöö on Kiisa sõnul olnud suurepärane. Keskkonna haldus on usaldatud oma ala professionaalidele Uus Auto OÜ-st.

Tutvu lähemalt: www.swedbank.ee/autoleidja

Klikka siia, vasta kolmele lihtsale küsimusele ja võida lahedaid auhindu!

AUTOOSTJA KOMMENTAAR:
Vello Saar, ASi Värska Sanatoorium juhataja
„Meil oli vajadus üks sõiduk välja vahetada ning saime oma kliendihalduri käest info, et Swedbank on loonud portaali Autoleidja. Sõidukite valik turul on seinast-seina ning infot on küll väga palju, kuid Autoleidja oli koht, kus sai vähemalt esmase valiku kohta info kätte ühest kohast. Kui portaalis valik tehtud, edastati see automüüjale, kes tegi omalt poolt juba personaalse pakkumise. Saime suhteliselt kiiresti meid huvitavad müügipakkumised ja nende alusel, pärast läbirääkimisi automüüjaga, jõudsime ka tulemuseni. Oleme auto soetamise protsessis portaali Autoleidja poolt pakutud võimalustega rahul ja kui sõbrad-tuttavad küsivad nõu, julgen seda lehekülge soovitada.“

 


 

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

V nagu vesi ja vaba aeg

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Energia avastuskeskus – pinget pakkuv ja ootamatult šikk peopaik

Tallinna vanalinna ja Kalamaja piiril asuv Energia avastuskeskuse hoone on sadade üritusekorraldajate jaoks vastanud kolmele üliolulisele kriteeriumile: a) vana elektrijaama masinamaja peasaal on ootamatu, ent šikk peopaik, b) suurel ekspositsioonialal on külalistele garanteeritult avastamisrõõmu, ja c) keskuse asukoht on lihtsalt väga hea.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine