(Sisuturundus) CM: Ära usalda pimesi otseturundajaid

Otseturundajad on koolitatud mängima inimeste emotsioonidel ning oskavad suurepäraselt klientides tekitada lühiajalist suurt huvi oma toodete vastu. Just seetõttu ei tohiks neid alati väga tõsiselt võtta, hoiatab Marno Roose Superservice OÜ-st.

„Otseturundajaid ei pea vältima, aga pigem tasub neid lihtsalt kuulata, nende jutust häid ideid ammutada ning seejärel mõtlemisaega paluda,“ soovitab Roose. „Agressiivseid müügimehi on õpetatud, et müük peab toimuma kohe, kuni klient toodetest lummatud on. Aga pole mõistlik kiirustada. Paluge otseturundajatel saata endale pakkumine ning ärge uskuge juttu, et neid tooteid kuskilt mujalt ei saa osta. Tänapäeval saab kõiki kaupu osta, tuleb vaid osata otsida. Müügimees aga on vaid oma läbimüügile orienteeritud.“

Roose kõneleb otseturundajatest oma kogemustest, kuid mitte kliendi, vaid koostööpartnerina. „Kuna meie ettevõte tegeleb kontorite varustamisega nii kontoritoodete, esmatarbekaupade, kohvi kui kingitustega, oleme teinud koostööd otseturundusettevõtetega, et pakkuda oma klientidele laiemat ja unikaalsemat tootevalikut. Seejuures aga pole meie eesmärgiks olnud kiire müük, vaid stabiilsed kliendisuhted, mida otseturundajatele omase agressiivse müügistrateegiaga on keeruline saavutada ja hoida.“

Pärast mõningat koostööd otseturundajatega loobus Superservice sellistest lepingutest, sest ettevõte ei soovi end seostada kõrgete marginaalide, kallite toodete ning klientide petmisega. „Täna olen seisukohal, et otseturundajaid tasub kuulata, aga nende pakkumisi tuleb ka kontrollida. Ja kindlasti ärge usaldage kontorita ettevõtteid, vaid paluge luba külastada näidistesaali – sealt võib leida tõeliselt vahvaid ja vajalikke töövahendeid.“

Superservice OÜ alustas  tegevust 1998.aastal kontorite varustajana kohvimasinatega, kohviubade, piima ja suhkruga. Pikkamisi ettevõtte ampluaa laienes ning sekretäride palvel hakati kontoritesse tooma ka kontori- ja esmaabitarbeid, toidukaupu ja kingitusi ning korraldama toitlustust nii seminaridele, koosolekutele, suvepäevadele kui ka suurematele koosviibimistele.

Valik tooteid, mida pakub Superservice OÜ:

„Oleme sekretäride parem käsi, varustades kontoreid kõige vajalikuga ning täites meelsasti klientide personaalseid soove. Üheks põnevamaks suunaks on reklaamkingitused: aitame otsida erilisi kinke ning neid komplekteerida, pakkida ja kohale viia. Näiteks on populaarsed nutitelefonitarbed, ergonoomilised töövahendid, staatiliselt kinnituvad tahvlid ja märkepaberid, kirevad puuviljakinkekorvid, spetsiaalsete kirjadega veinikarbid, lastele mõeldud rasvakriidid, millega saab ka näomaalinguid teha. Oleme väike ja paindlik ettevõte, mis otsib ja pakub  pidevalt uusi, põnevaid tooteid oma nõudlikele klientidele.“

Superservice OÜ
Väike-Paala 1, Tallinn
Tel: 650 5600
e-post: salong@superservice.eu
www.superservice.eu


Galerii

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Eesti Vabaõhumuuseum – ajal on lugu!

Rocca al Mares, Tallinna kesklinnast kõigest 15-minutilise sõidu kaugusel asub imeline paik – Eesti Vabaõhumuuseum. Ürituste korraldamiseks leiab siit erinevaid peo- ja seminariruume, kauni looduskeskkonna ning meeliülendavad maitseelamused.

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara