(Sisuturundus) CM: Omapärased ja eestimaised kingitused

Hää Eesti Toit on kaubamärk, mis on loodud tutvustama Eesti parimaid maitseid nii suveniirina meid külastatavatele turistidele kui ka põnevaks kodumaiseks kingituseks koostööpartneritele, töökaaslastele ja klientidele.

„Eesti pole küll tuntud kui kulinaariamaa, ent oleme viimase 20 aasta jooksul läbi teinud tõelise innovatsiooni ning iga riigi iseärasusi ja kohalikke eripärasid on ju eelkõige võimalik ammutada just söögist,“ selgitab kaubamärgi Hää Eesti Toit looja ja eestvedaja Helmet Raja, kinnitades, et Eestis on terve rida toite, mis paistavad teiste hulgast silma: olgu nendeks siis erineva maitsega meed ja teed, käsitööðokolaadid, toatemperatuuril säiliv naturaalne põdravorst ja pasteet või õunamoos vanilliga.

Eestisse reisivad turistid ei tule randa päevitama, vaid eelkõige uudishimust näha meie riiki, tutvuda meie inimestega ning proovida meie sööki. Ja selleks viimaseks ongi loodud Hää Eesti Toit kauplus Tallinna vanalinnas Viru tänav 3, kus saab kohapeal degusteerida põnevaid maitseid, mida mujalt poodidest naljalt ei leia.

„Loomulikult tehakse Eestis kordades rohkem häid asju, kui meie poepinnale mahub, kuid oleme seadnud kauba valimisele mõned väga olulised kriteeriumid: toit peab olema valmistatatud kohalikust toorainest, pärinema peaasjalikult väiketootjatelt ning säilima vähemalt kaks nädalat, et rännumees ostetud suveniiriga kenasti koju jõuaks või kokkupandud kinkepakk enne kingisaajani jõudmist ikka värske säiliks,“ selgitab Helmet.

Hää Eesti Toit on oma eesmärgiks seadnud poekettidest erineva kauba pakkumise ning soovitakse jõuda kaubavalikuni, kus vähemalt 50% kaubanimistust oleks saadaval eksklusiivselt ainult Hää Eesti Toit kaupluses. Helmeti sõnul on soov muutuda aina spetsialiseeritumaks kulinaariamüüjaks – näiteks osteti mullu kokku kogu saadaval olev Põltsamaa Tõmmu veini 2003. aastakäik, mis on eriliselt hästi välja tulnud vein ning sobib kingituseks äripartneritele või pakkumiseks eriti kallitele külalistele. Samuti on välja töötatud ning pidevas arendamises spetsiaalsed Hää Eesti Toidu kaubamärgitooted. Muide, äsja osales Hää Eesti Toit oma märgi tooteperekond Londoni Disainifestivalil Eesti disaini pop-up poes Hoxton Galerii kui näide Eesti pakendidisainist.

„Meie eesmärk pole mahetoodang, aga Eesti väiketootjad lihtsalt teevad asju mahedalt. Hea toiduaine ei vaja paberit ega keemilist valemit oma headuse tõestamiseks, vaid oluline on maitse ja usaldus,“ sõnab Helmet. „Eestis on olemas suurepärane oskusteave imehea vürtsikilu ning isegi parmesani ja rokfoori juustu tootmiseks, aga vajaka on seadmetest ja ka hoiutingimusi napib. Seda enam müts maha meie tootjate ees, kes valmistavad ise vajalikke masinaid ning ehitavad tootmiseks ümber vanu mehhanisme!“

Hää Eesti Toit pakub lisaks turistidele suunatud suveniirtoitudele ka omapäraseid kinkepakke nii ettevõtte tähtpäevadeks, külalistele tänukingiks kui ka jõulukingitusteks. Enne valiku tegemist on tasub aga külastada kauplust Viru tänaval, et ise Eesti puhtad ja põnevad maitseid järele proovida, oma lemmikud leida ning hinnas läbi rääkida.

Kingipakk võib olla magus, sisaldades näiteks Kõlleste Kommimeistrite, Allew Magusameistri, Kehrwiederi või Karli ja Linda maiustusi, ðokolaade, martsipani, põnevate nüanssidega kodumaiseid moose, erinevaid meepurke ning Põhjala Teetalu ja Kubja Ürditalu teid. Soolasesse pakki sobivad imehästi kana- ja pardimaksapasteedid, maailma parim põdravorst, suitsujuust, huvitavad maitsesinepid ning loomulikult pudel veini Eesti veinitootjatelt.

Tulge ja avastage!

Tutvu Hää Eesti Toit tootekataloogiga leheküljel www.heaeestitoit.ee.

Hää Eesti Toit
Viru tn 3, Tallinn
Tel 5092446
info@heaeestitoit.ee


Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Galerii

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Kopra talu – peopaik Mulgimaa ürgses looduses

Turismistaluna hakkas Kopra talu tegutsema 2000. aasta sügisel. Praeguseks on sellest kujunenud populaarne seminaride, konverentside, suvepäevade ja peoürituste pidamise paik. Kopra talu asub Viljandist 22 kilomeetri kaugusel Tuhalaane külas ning on ümbritsetud ürgmetsadest, soodest ja järvedest.

Valma Seikluspark pakub uusi võimalusi konverentsideks ja koolitusteks

Lõuna-Eestis, 55 km Tartust Viljandi suunas ja 23 km Viljandist Tartu poole asuv Valma Seikluspark avas uue kaasaegse konverentsihoone, pakkudes senisest veelgi mitmekülgsemaid võimalusi ühendada seminarid, töötoad või koolitused õhtuse lõõgastusega seikluspargis ning meeleoluka firmapeoga.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Nelja Energia AS otsib BÜROOJUHTI

Manpower OÜ

19. november 2017

Uudised

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine