(Sisuturundus) CM: Kaskokindlustus – mõistlik abimees ka vanemate sõidukite puhul

Ainuüksi pisike plekimõlkimine kaubanduskeskuse parklas võib autoomanikule maksma minna 2000 eurot ning auklikul teel lõhutud rehvid ja veljed tähendavad tänapäeval 200-300 euro suurust kahju ühe velje ja rehvi kohta. Kuidas enda rahakotti ja sõidukit kaitsta?

„Saabumas on kevad, järjest enam tuleb linnatänavatele uusi sõidukeid ja mootorrattureid, lisandub noori juhiloaomanikke ning ilusaid uunikumautosid. Tihedam liiklus toob aga paratamatult kaasa rohkem plekimõlkimisi ning õnnetusi. Samuti tõstavad kahjude riski kevadiselt libedad teed varajastel hommikutundidel, teede-tänavate remonttööd ning aktiviseeruvad metsloomad maanteedel,“ räägib kaubamärgi M-kindlustus omanikfirma BCP Kindlustusmaakler OÜ tegevjuht Tanel Lassik.

Üheks võimaluseks säästa end liikluses toimuda võivate õnnetuste kahjudes on muidugi kohustuslik liikluskindlustus, mis tähendab, et kindlustusandja hüvitab liiklusõnnetuse põhjustaja tekitatud kahju kannatanule. See annab kindlustunde, et liiklusõnnetuse põhjustaja ei pea kahju ise hüvitama ja liiklusõnnetuses kannatanule tekitatud kahju hüvitatakse.

Kes katab teie kulud, kui olete ise hajameelsusest õnnetuses süüdi?

Ainuõige tee sel puhul on Lassiku sõnul kaskokindlustus ehk vabatahtlik sõidukikindlustus, mis aitab erinevalt liikluskindlustusest katta kulud ka siis, kui oled liiklusõnnetuse põhjustaja. Kaskokindlustus hüvitab lisaks liikluskahjudele ning kokkupõrgetele metsloomadega ka sõiduki või selle osade ehk lisavarustuse varguse, vandalismi, loodusjõudude või tulekahju tagajärjel tekkinud kahju.

Lisaks on võimalik kaskokindlustusele juurde võtta erinevaid kindlustuskaitseid, näiteks asendusauto kasutamise võimalus, õnnetusjuhtumikindlustus sõidukijuhi ja kaasreisijate kaitseks ning liisingmakse kindlustus. Vabatahtliku sõidukikindlustusega kindlustatakse kuni 13aastaseid sõidukeid.

Küsi oma sõiduki kaskokindlustuse pakkumist siit! 

M-kindlustuse24h autoabi ei lase autol teie plaane rikkuda

Alates eelmise aasta detsembrist pakub M-kindlustus Eestis ja kogu Euroopas (va Ukraina ja SRÜ riigid) M-kindlustuse 24 h autoabi teenust, mis garanteerib klientidele suuremates linnas 15 minuti jooksul ning mujal maakonnas kuni tunni jooksul tasuta abi. Autoabi ruttab kliendile appi erinevatel juhtudel, näiteks kui auto ei käivitu, jääb lumehange või sügava pori sisse kinni, rehv on tühjaks läinud, kütus ootamatult otsa saanud või tabab sõidukit mõni muu tehniline rike.

„Kuigi 98% autoabi teenuse tellijatest sõidab ainult Eestis, kehtib meie teenus samadel tingimustel ka välismaal. M-kindlustuse 24h autoabi hind M-kindlustuse kiendile on 19,90 eurot aastas, mis on kaugelt soodsam kui näiteks ühekordne käivitusabi väljakutsumine või puksiiriteenus, mis maksab linnades keskmiselt 50 eurot/kord ja millele väljaspool linna lisandub kilomeetritasu,“ räägib Tanel Lassik.
M-kindlustuse 24h autoabi sisaldab lisaks autoga juhtuvate riskide maandamiseks ka koostööpartnerite lisaväärtuseid. Nimelt on M-kindlustuse 24h autoabi omanikul võimalik oma sõidukit remontida või rehvivahetust teostada koostööpartneri juures 10% soodsama hinnaga. Lisaks on autoabi kliendil võimalik oma auto keretööde ajaks saada M-kindlustuse koostööpartnerilt ka tasuta asendusauto.

Tutvu lähemalt: www.mkindlustus.ee/autoabi

Kindlustusmaakler hoiab oluliselt kokku kliendi aega ja raha

Soovides kindlustuspakkumist oma autole või kinnisvarale, ei vali kliendid reeglina kunagi kohe esimest pakkujat, vaid võrdlevad erinevate kindlustusseltside hindu ning tingimusi. „Tänases Eestis ei eksisteeri enam niiöelda kahtlaseid kindlustusseltse ning seetõttu tehakse valik reeglina hinna järgi. Siinkohal on parim kasutada kindlustusmaakleri abi, kes võtab teie eest pakkumised, selgitab nende tingimusi ja erinõudeid ning aitab valida õige toote. Täna hoiame aastas kokku 1200 tundi oma klientide aega, mis kuluks neil ise seltsidest pakkumiste küsimiseks,“ selgitab Lassik.

Hinnavahe sõidukite kaskokindlustuste pakkumistes võib ulatuda 300-500 euroni ning arvestuslikult hoiab M-kindlustus aastas klientide kaskokindlustusele kuluvat raha kokku ligi 500 000 eurot. „Sageli peljatakse, et kindlustusmaaklerid võtavad sarnaselt kinnisvaramaakleritele klientidelt teenustasu, kuid tegelikkuses maksab kindlustusmaaklerile kliendi esindamistasu hoopis kindlustusselts.“

Kindlasti tasub kasutada M-kindlustuse abi ka juhul, kui vajate mitmeid erinevaid kindlustusi, näiteks reisi- ja õnnetusjuhtumi, liiklus-, kasko- ja kodukindlustust. Enamasti on erinevad kindlustused erinevates seltsides erinevate hindadega, see oleneb nende kindlustusjuhtumite arvust ja suurusest aastas, mille põhjal arvutatakse välja keskmised hinnatariifid. Maakler aga võtab oma kliendi jaoks iga asja jaoks eraldi pakkumise igast seltsist, leides üles kõik parimate hindedega pakkumised, mis summa summaarum tähendab olulist rahalist võitu.
M-kindlustus vahendab enamikke Eestis tegutsevaid kindlustusseltse.

Vaata lisaks: www.mkindlustus.ee

_________________________________________________________________

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Strand SPA & konverentsihotell trumpab konkurendid üle rikkaliku kogemustepagasiga

Lääne-Eesti suurimal konverentsikeskusel on 25 aastat kogemusi ürituste korraldamises. See fakt saadab kindla sõnumi klientidele – võimekas ja usaldusväärne, professionaalne ja kvaliteetne. Just selline koostööpartner on Strand.

Kopra talu – peopaik Mulgimaa ürgses looduses

Turismistaluna hakkas Kopra talu tegutsema 2000. aasta sügisel. Praeguseks on sellest kujunenud populaarne seminaride, konverentside, suvepäevade ja peoürituste pidamise paik. Kopra talu asub Viljandist 22 kilomeetri kaugusel Tuhalaane külas ning on ümbritsetud ürgmetsadest, soodest ja järvedest.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara