Mis on sisuturundus?

Sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid.

Sisuturundusliku artikli põhifookus on:

  • ettevõte ise,
  • ettevõtte toode või teenus.

Tavapäraselt jutustab ST artikkel, kuidas ettevõtte tegevus, toode või teenus muudab nii olemasolevate kui ka tulevaste klientide tegevust lihtsamaks, kasumlikumaks ning tõstab konkurentsivõimet. 

Parima tulemuse ja loetavuse saavutamiseks on soovitav kasutada ST artiklites:

  • ettevõtte kogemusi,
  • klientide kogemusi,
  • toote või teenuse kujunemise lugu või kogemust,
  • ettevõtte juhtkonna arvamust sektori olukorrast,
  • jne.

Lisaks ST artiklile uudisena on ST teostatav ka fotogaleriina, videona, veebirakendusena, tootetutvustusena jne. 

ST artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient. Artiklite professionaalsuse tagamiseks ja uudisväärtuse tõstmiseks kasutame kirjutamisel professionaalseid kirjutajaid.

Blogid

Küsitlus

Kas osaled võistlusel PARIM SEKRETÄR 2017?

  • Osalen ise
    12%
    12%
  • Soovitan kolleegi
    0%
    0%
  • Soovitan tuttavat sekretäri
    16%
    16%
  • Ei osale ega soovita, kuid jälgin võistlust veebis
    20%
    20%
  • Ei osale ega soovita
    32%
    32%
  • Muu
    20%
    20%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Käsi­raamatud

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine