(Sisuturundus) Ühise eesmärgiga meeskonnamängude populaarsus kasvab

Siiani on seiklusmängudes olnud põhirõhk võistlusmomendil ja võitjate-kaotajate välja selgitamisel. Uutes populaarsetes meeskonnamängudes tegutseb kogu kollektiiv aga ühise eesmärgi nimel ja „võidab“ kogu tiim.

Selline lahendus ei tähenda muidugi seda, et kogu suure kollektiiviga pidevalt koos tegutsetakse. Maastikul liigutakse siiski meeskondadena, kellel on erinevad rollid ja tegevused, kuid tänu erinevatele tehnilistele vahenditele ollakse omavahel pidevas ühenduses ja töötatakse ühise eesmärgi nimel.

Seiklusfirmal 360 KRAADI on sel hooajal pakkuda 2 uut mängu, mis panevad kogu kollektiivi koos tegutsema ja annavad ka mängujärgseks analüüsiks head materjali – kuidas meeskond koos tegutses, kas midagi saaks parandada ja kuidas seda kogemust igapäevatöös rakendada.

Faks peakontorist

Mäng sobib 12-60 mängijale ja kestab kokku u 2,5 tundi, mille sisse mahub nii maastikumäng kui hilisem arutelu.

Selles mängus tuleb koos töökaaslastega tundmatus kohas vette hüpata ja asuda tekkinud olukorda lahendama. Omavahelist mõõduvõtmist selles mängus ei ole ja pigem sarnaneb see praktilise meeskonnakoolitusega.

Mängu alguses saab meeskond peakontorist faksi, milles on lühidalt kirjas ülesanne, mida täita tuleb. Samuti on kulleriga saabunud kast töövahenditega. Kui kasti avate, läheb aeg käima ja tiimil tuleb lisajuhisteta rollid jagada, tegevustes kokku leppida, aega planeerida ja tehnilisi abivahendeid kasutada.

Võib juhtuda, et peakontori püstitatud eesmärk jääb täitmata, kuid seda enam on teil kasu hilisemast kokkuvõttest, mis edaspidi meeskonnatööd parandada aitab.

Suurendame käivet

Mäng sobib 20-120 osalejale ja võtab aega 2,5 tundi.

„Suurendame käivet” on uus meeskonnamäng, kus puudub võistlusmoment ja kõik mängijad töötavad ühise eesmärgi nimel.

Tegemis on hoogsa maastikumänguga, kus mängijatel tuleb hakkama saada ootamatute olukordadega ja üheskoos ka pisut nuputada, kuidas ühist virtuaalset käivet suurendada.

Meeskond peab koostöö arendamiseks ja käibe kasvatamiseks maastikul reegleid järgides liikuma, pisut nuputama, vastama küsimustele ja ülesandeid lahendama. Olulisel kohal on kiire info vahetamine ja suhtlemine, nõrgima lüli aitamine ning kogu tegevuse ühine koordineerimine.

Rohkem infot põnevate meeskonnamängude kohta leiate 360 KRAADI kodulehelt.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Aasta suurejooneliseim sündmus Radisson Blu Sky Hotelis!

Jõulupidu, kui üks ettevõtte olulisemaid sündmusi, on oodatud nii töötajate kui ka koostööpartnerite poolt. Radisson Blu Sky Hotel pakub peohõngulist atmosfääri ning erakordset elamust, mida elevusega oodatakse ja soojusega meenutatakse. Meie eesmärgiks on täita teie soovid ja ergutada maitsemeeli hõrgutistega, milles traditsioonid kohtuvad mitmekesise tänapäevaga.

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara