(Sisuturundus) Ühise eesmärgiga meeskonnamängude populaarsus kasvab

Siiani on seiklusmängudes olnud põhirõhk võistlusmomendil ja võitjate-kaotajate välja selgitamisel. Uutes populaarsetes meeskonnamängudes tegutseb kogu kollektiiv aga ühise eesmärgi nimel ja „võidab“ kogu tiim.

Selline lahendus ei tähenda muidugi seda, et kogu suure kollektiiviga pidevalt koos tegutsetakse. Maastikul liigutakse siiski meeskondadena, kellel on erinevad rollid ja tegevused, kuid tänu erinevatele tehnilistele vahenditele ollakse omavahel pidevas ühenduses ja töötatakse ühise eesmärgi nimel.

Seiklusfirmal 360 KRAADI on sel hooajal pakkuda 2 uut mängu, mis panevad kogu kollektiivi koos tegutsema ja annavad ka mängujärgseks analüüsiks head materjali – kuidas meeskond koos tegutses, kas midagi saaks parandada ja kuidas seda kogemust igapäevatöös rakendada.

Faks peakontorist

Mäng sobib 12-60 mängijale ja kestab kokku u 2,5 tundi, mille sisse mahub nii maastikumäng kui hilisem arutelu.

Selles mängus tuleb koos töökaaslastega tundmatus kohas vette hüpata ja asuda tekkinud olukorda lahendama. Omavahelist mõõduvõtmist selles mängus ei ole ja pigem sarnaneb see praktilise meeskonnakoolitusega.

Mängu alguses saab meeskond peakontorist faksi, milles on lühidalt kirjas ülesanne, mida täita tuleb. Samuti on kulleriga saabunud kast töövahenditega. Kui kasti avate, läheb aeg käima ja tiimil tuleb lisajuhisteta rollid jagada, tegevustes kokku leppida, aega planeerida ja tehnilisi abivahendeid kasutada.

Võib juhtuda, et peakontori püstitatud eesmärk jääb täitmata, kuid seda enam on teil kasu hilisemast kokkuvõttest, mis edaspidi meeskonnatööd parandada aitab.

Suurendame käivet

Mäng sobib 20-120 osalejale ja võtab aega 2,5 tundi.

„Suurendame käivet” on uus meeskonnamäng, kus puudub võistlusmoment ja kõik mängijad töötavad ühise eesmärgi nimel.

Tegemis on hoogsa maastikumänguga, kus mängijatel tuleb hakkama saada ootamatute olukordadega ja üheskoos ka pisut nuputada, kuidas ühist virtuaalset käivet suurendada.

Meeskond peab koostöö arendamiseks ja käibe kasvatamiseks maastikul reegleid järgides liikuma, pisut nuputama, vastama küsimustele ja ülesandeid lahendama. Olulisel kohal on kiire info vahetamine ja suhtlemine, nõrgima lüli aitamine ning kogu tegevuse ühine koordineerimine.

Rohkem infot põnevate meeskonnamängude kohta leiate 360 KRAADI kodulehelt.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Värske ja erakordselt särav koht stiilseks firmapeoks – Olympic Casino Olümpia

Smokingus härrad, õhtukleitides daamid, bigbänd, kabaree, särisev pinge Black Jacki lauas ja erutav kõlin automaadisaalis – ei, see pole James Bondi uue filmi treiler, vaid firmaüritus Tallinna kõige põnevamas peokohas, Olympic Casino Olümpias.

Kuninglik Saku mõis – pealinnast vaid 11 km kaugusel

Tallinnast vaid 11 km kaugusel rohelusse mattunud Saku mõis sobib suurepäraselt nii koosolekute, seminaride, konverentside kui firmapidude korraldamiseks. Väärika ajalooga Saku mõisa peahoone pärineb 1820. aastast ning on oma rikkaliku-luksusliku dekoori ja laemaalingutega üks Eesti kaunimaid.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara