10 reeglit meediaga suhtlemiseks

Vahel on suhted ajakirjandusega teravaks läinud, vahel polegi ajakirjanduslikku kontakti tekkinud. Teooria ja oma praktiliste kogemuste põhjal sõnastab Aune Past Eesti oludes ajakirjandusega suhtlemise 10 reeglit:

  • Kogu meeskond peab rääkima ajakirjandusega ausalt, suhtuma ajakirjandusse abivalmilt, jagama ajakirjanikele igakülgset objektiivset infot oma vastutuse piires ja oma tegeliku nime all.
  • Meediakontaktidest on hea informeerida teisi meeskonna liikmeid, et mitte ummistada mõnd väljaannet oma infoga.
  • Kõiki fakte kontrollida ja täpsustada kolleegidega.
  • Kiirema info andmiseks ja ajakirjanike aja raiskamise vältimiseks valmistada ette infomaterjalid.Faktitäpsuse tagamiseks lähtuda neist materjalidest.
  • Telefonivestlustest paremad on meili või faksi teel antud vastused, sest kirjalik vorm lubab end kontrollida ja mitte ajakirjanikke ebatäpsustega eksitada.
  • Parim viis info andmiseks on silmast-silma intervjuu, sest ajakirjanikud on oma ala professionaalid ja oskavad teid oma küsimustega huvitava looni aidata.
  • Et vältida enesekordamist ajakirjanduses, on praktiline intervjuud andes oma vastused isiklikule diktofonile salvestada.
  • Ajakirjanikue jaoks oleks mugav, kui annaksid talle kaasa faktilehe, kus kõik oluline kirjas.
  • Ei ole soliidne halvustada oma kolleege, konkurente ega ajakirjandust.Teiste kritiseerimise asemel too välja, mis sinu organsatsioonis head on.
  • Kriitikat teha oskab igaüks, positiivseid lahendusi pakkuda oskavad vaid parimad. Populistlikud kritiseerijad kaovad varsti huviorbiidist, asjalike ideedega leiad peagi kaasamõtlejaid.
  • Allikas:

    Past ja partnerid Oü

    Osale arutelus

    • Aune Past

    Raadio ettevõtlikule inimesele

    Hetkel eetris

    Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

    RSS

    Peopaik

    Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

    Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

    V nagu vesi ja vaba aeg

    V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

    Küsitlus

    Valdkonna tööpakkumised

    Teabevara