Mida silmas pidada reisi valikul ja broneerimisel

Enamus eestlasi valib kord aastas puhkuse välismaal. Sobiva sihtkoha ja reisipaketi valimine on aeganõudev ja tüütu tegevus. Eriti veel siis kui peab otsima sobivat reisi erinevatest reisibüroodest.

Inimestel on vale arusaam reisibüroode poolt pakutavates reisidest. Ollakse arvamusel, et läbi tuleb käia kõik firmade kodulehed ja otsida sealt pakkumisi või saata kõikidele reisibüroodele samasugune kiri järelpäringuga, järsku mõni reisifirma pakub mõnda reisi soodsamalt kui keegi teine. See on aga hirmus tüütu tegevus ja puhas enda kalli aja raiskamine.

Nutikas oleks välja valida endale konkreetne reisifirma ja reisikonsultant, kes jääkski edaspidi teiega tegelema ning muutuks aegamööda teile usaldusväärseks partneriks. Seda selleks, et tegelikult kõik reisifirmad üle terve Eesti omavad sama broneerimisüsteemi ning pakuvad täpselt samu reisipakette. Kui ühest firmast öeldakse, et reis x sihtpunkti y hinnaga on välja müüdud ning te juhtumisi leiate teiste reisibüroode lehtedelt samasugused pakkumised, siis võite üsna kindlad olla, et ka seal on lood samamoodi, st sellele reisile on tõesti kohad välja müüdud.

Kindlasti tasub lisada oma e-maili aadress reisibüroode pakkumiste listi, seda teed pidi jõuavad kliendini kõige kiiremini soodustused ja muud huvitavad pakkumised.

Päringute saatmise osas tuleks silmas pidada, et edastaksite võimalikult palju informatsiooni soovitud reisipakkumisest. Hea on, kui päringus on välja toodud järgnev informatsioon: mitu reisijat (kui on lapsi siis laste vanused), mis kuupäevadel peaks reis toimuma või reisiaja vahemik, soovitav/ad sihtkohad, hea on kui on ära toodud reisi eelarve, kas reisimajutus peab sisaldama hommiku-, lõuna- või õhtusööke ning soovitavalt ka hotelli kategooria. Mida rohkem informatsiooni, seda lihtsam on sobiva pakkumise leidmine.

Viimase hetke reiside (sooduspakkumistega reisid) broneerimisel tuleks silmas pidada seda, et enamasti on sooduspakkumised need, mis kõige kiiremini läbi müüakse. Mõni eksootilisem viimase hetke reis võidakse lausa poole tunni jooksul läbi müüa. Vea teevad need, kes liiga kaua mõtlevad, sageli on isegi päev otsustamiseks liiga palju. Sedasama head pakkumist müüvad ju 100 reisifirmat korraga.

Reisi broneerimisel ja eriti viimase hetke/sooduspakkumiste puhul peavad kindlasti olema kiirelt kättesaadavad reisile minejate andmed: nimed, isikukoodid, passi numbrid, passi aegumistähtajad ning ka telefoni numbrid.. Ilma nende andmeteta enamasti broneeringut lõpuni viia ei saa, kuna süsteemid nõuavad neid. Siinkohal väike soovitus, eriti peredele, kes igal aastal reisivad. Pange omale rahakoti vahele kõik need andmed ja kui tuleb soov reisi broneerida, siis ei pea hakkama eri kohtadest vajalikku infot otsima. Samuti sõbrad/sõpruskonnad, kes on otsustanud reisile minna, peaksid eelnevalt oma nn grupijuhile need andmed edastama.

Tasub teadmiseks võtta sedagi, et kes soovib broneerida üht reisi mitmest erinevast büroost korraga, nt on teinud broneeringu ühest firmast ja otsustanud järsku, et tahaks teist majutust samal reisil ning võtavad ette hoopis uue büroo, siis see tähendab seda, et teine büroo ei saa teie nimedele enam uut broneeringut sooritada ja topelt broneeringut teha.

Head reisi!

Osale arutelus

  • Kadri Purje

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

V nagu vesi ja vaba aeg – V Spaa- ja Konverentsihotellis

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Strand SPA & konverentsihotell trumpab konkurendid üle rikkaliku kogemustepagasiga

Lääne-Eesti suurimal konverentsikeskusel on 25 aastat kogemusi ürituste korraldamises. See fakt saadab kindla sõnumi klientidele – võimekas ja usaldusväärne, professionaalne ja kvaliteetne. Just selline koostööpartner on Strand.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara