Kontorimööbel IKEAst?!

Kolisime hiljuti. Selle käigus selgus, et välja vahetamist vajab nii kontorimööbel, kui ka koolitusklassi sisustus. Meie särasilme sekretär Irma tegi kavala lükke ja tellis kõik vajaliku uue kontori tarbeks Ikea`st, Soomest. Tänu sellele saime targemaks ka meie ja avastasime firma nimega Ikeatrans. Uurime telgitaguseid firma turundusjuhilt Indrekult.

Ikea on soodsa ja trendika mööbliga paljude eestlaste südamed võitnud, ent tihti on mööbli kohale toimetamine keerukas ettevõtmine - sul peab olema keegi, kes mööblit tassib, keegi, kes seda transpordib, lisaks vajaliku suurusega buss ja bussiga peab ka üle lahe saama. Inim- ja ajaressursi kadu on meeletu.

Mida pakub Ikeatrans?

Ikeatrans on ettevõte, mis pakub transportteenust Soome ja Rootsi Ikea kauplustest kaupade toimetamiseks Eestisse. Lisaks pakume transporti toodete laialiveoks Eesti piires ja vajadusel kaugemalegi.

Idee on hästi põnev, kust ja kuidas see alguse sai?

Idee sai alguse paar-kolm aastat tagasi kui tekkis endal vajadus Ikea`st kaupa tuua. Kuna olime tihedalt Rootsiga seotud, palusid sõbrad alati Ikea`st mõne mööblieseme kaasa tuua. Kui juba seal olete, äkki saate peale võtta asjad. Peagi hakkasid huvi tundma ka teise ringi tuttavad. Uurisime, kas mõni transportfirma tooks Ikea`st kauba ära, öeldi, et keeruline ja ükski juht ei lähe tellimust ise riiulitest otsima. Saime aru, et sellise teenuse järgi oleks nõudlus. Tuleks teha transportteenust pakkuv ettevõte Tallinna ja IKEA vahele (Rootsi, Soome IKEA kauplused). Ja nii oligi algus tehtud, jutt levis kiiresti suuliselt ja ka meili teel - peagi kuhjus hinnapäringuid, töö käis.

Minule on jäänud tänaseni veidi arusaamatuks, milline on Teie seos Ikeaga. On selline seos üldse olemas?

Inimestel on tihti vale ettekujutus meie teenusest. Tahaks rõhutada, et me ei ole Ikea esindajad Eestis, pakume ainult transportteenust (Eestis ja vajadusel väljaspoolgi). Tahaksin veel täpsustada, et oleme orienteerunud just suurematele toodetele, mida sõiduautoga ja käeotsas ära ei too. Näiteks kui on tuua pudi-padi, võib meie teenuse hind tunduda kallis, see on sellest, et tegemist meeletu ajakuluga, kui need asjad kõik erinevatest osakondadest kokku komplekteerida.

Kulude kokkuhoid on viimastel aastatel päris paljudel firmadel prioriteetide listi etteotsa loksunud. Meil olid uue kontori sisustamise osas ees konkreetsed piirid, kindlasti on nii paljudel. Oma üllatuseks leidsime rohkem mänguruumi Ikea`st soodsama mööbli- ja sisustuselementide näol. Tellisime sealt kõik alates kahvlitest- nugadest, lõpetades vaipade ja mööbliga. Usun, et me ratast ei leiutanud. Paljud ärikliendid teid tänaseks juba üles leidnud on?

Hetkel on meie põhiklientideks ikkagi eraisikud, kuid on ka firmasid, kes tellivad oma kontoritesse mööblit. Nende jaoks on asi eriti mugav, tarvis on leida ainult aeg, et kataloogist valik teha ja ülejäänu on juba meie mure. Lõpuks jääb ainult arve tasuda ja rõõmu tunda Ikea mööblist ning kiirest ja mugavast teenusest. Kindlasti on läbi teie maja plaan jõuda ka äriklientideni. Erinevad ettepanekud on teretulnud!

Räägime nüüd konkreetsemalt. Kui mul tekib täna idee, et soovin endale üht ilusat diivanit või veiniklaaside komplekti 400le, siis mida tegema peaksin ja palju selleks aega planeerima, et kõik need asjad Eestisse või reaalselt mulle koju jõuaksid?

Kui olete leidnud endale sobiva kauba, peaksite saatma transpordi hinnapäringu aadressile info@ikeatrans.ee, kus võiks olla märgitud toote kood, hind, värv ja ka kogus või saata konkreetse toote link. Antud info põhjal arvutame välja transpordi hinna ja saadame kliendile kooskõlastamiseks. Kindlasti tasub ära märkida, kus on lõppsihtpunkt, et ei tekiks hiljem arusaamatusi. Meie pakume teenust Tallinna, väljaspool seda lepime hinnas eraldi kokku või esitame selle pakkumises, kui kliendil on vastav soov ära märgitud. Oleme püüdnud toimetada nii, et sobiva transpordi hinna puhul on tarne kinnitatud hinnapakkumisest seitsme tööpäeva jooksul. Kui juhtub, et antud kaupa pole kohapeal (kuigi ladu võib näidata, et on nii Soomes kui Rootsis), anname kindlasti teada ja lepime juba konkreetsemalt kokku ajas.

Kui nüüd firma seisukohast vaadata, palju peaks aega planeerima, kui oleks vaja tellida 50 töölauda, 50 tooli jne. Kas kusagil on ka piir, millistest kogustest transport keeruliseks muutub?

Täna piire pole, võib tellida kõike ja nii palju kui vaja. Määravaks saab teenuse hind, kas see on kliendile vastuvõetav. Kindlasti suurte tellimuste puhul uurime enne välja, kas antud tooted on ikka Ikea ladudes olemas ja mis nende tellimine aega võtab. Sellest infost lähtudes koostame hinna ja määrame transpordi aja.

Väiksemad asjad saab tellida ka kataloogist pildi järgi, kulukamate puhul on vaja kindlasti ka ise kohal käia ja oma silmaga midagi välja valida. Kuidas see protsess mõlemal juhul töötab?

Kas klient saadab Ikeatrans`i tootekoodid, mille alusel te Soomest kauba peale võtate või peab ta selle tellimuse enne Ikea`sse saatma ja siis teilt transportteenuse juurde tellima? Kuidas käib arveldamine?Kõikide kaupade tellimine käib läbi meie. Et siis toodete koodid või lingid meile ja vastame, millist hinda saame pakkuda ja kuidas transpordiga toimetame. ühesõnaga kogu toimetamine on meie kanda, alates kauba otsimisest kuni transpordiga kliendi juurde. Arveldamine toimub arve alusel, kas ülekandega või sularahas, kuidas klient soovib. Suuremate tellimuste puhul on ettemaks kuni 30% kogu kauba hinnast.

Kui nüüd numbrilist poolt vaadata, siis palju teie teenus maksab? Kindlasti on ju vahe selles, kas ma tellingi ühe diivani või 30 töötooli?

Hinna kujundamine toimub vastavalt igale päringule personaalselt. On ka minimaalne transpordi hind, alla mille pole mõtet kauba järgi minna. Täpsemad transpordi näidishinnad leiab meie kodulehelt (www.ikeatrans.ee), kus veel kirjas, kuidas tellimine käib ja mis reegleid tuleks järgida. Kui kellegil küsimusi või vajab rohkem infot, võib alati julgelt helistada ja üle küsida, kontaktid leiab meie kodulehelt.

On teil juba püsikliente tekkinud? Millised on nende eelised?

Püsikliente on ikka. Kõigil ikka omad soovid, tahtmised, mis on üldiselt erinevad - kes tahab aiamööblit, kes midagi lastetuppa, kes kontorisse, kes maakoju. Aitame nõu ja jõuga kõiki kliente.

Kui nüüd teistelgi tekib idee Ikeatrans`ist mööblit tellida, siis kust teid leida või kellega ühendust võtta?

Hetkel leiab meid internetis aadressil www.ikeatrans.ee, saab saata ka e-maile küsimustega info@ikeatrans.ee ja võib ka julgelt helistada 56 263933 Andres, 56637789 Margus - nemad tegelevad transpordi küsimustega, hindade meisterdamisega ja igapäevaste toimetamistega. Mina püüan tegeleda turundusteemade ja muude sarnaste küsimustega. Kui kellelgi ideid või küsimusi tekib, võib julgesti ühendust võtta. Koostöös teie majaga loodame uusi kliente ka teie klientide hulgast leida!

Osale arutelus

  • sekretar.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

V nagu vesi ja vaba aeg

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Valma Seikluspark pakub uusi võimalusi konverentsideks ja koolitusteks

Lõuna-Eestis, 55 km Tartust Viljandi suunas ja 23 km Viljandist Tartu poole asuv Valma Seikluspark avas uue kaasaegse konverentsihoone, pakkudes senisest veelgi mitmekülgsemaid võimalusi ühendada seminarid, töötoad või koolitused õhtuse lõõgastusega seikluspargis ning meeleoluka firmapeoga.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine