SOOME - Kuidas sekretar.ee Soomes käis

Vaatamata heitlikele sügisilmadele otsustasime teha kiire päevase reisi Helsingisse. Reisisime SuperSeaCat kiirlaevaga, sedapuhku lausa esimeses klassis, kus reisijatele pakuti sõidu ajal hommikusööki ja kohvi, tagasisõidul ka õhtusööki. Peab tunnistama, et sellisel viisil reisimine on oluliselt mõnusam kui turistiklassis. Niiviisi hea seltskonnaga laua ääres istudes, merevaadet nautides ja kohvi juues lendas aeg nii kiiresti, et ei saanud arugi, kui me juba Helsingisse jõudsime ja laevalt maha hakkasime minema.

Kohtusime sadamas ka SuperSeaCat`i (edaspidi SSC) ärikliendihalduri Katrin Paloveriga ja uurisime, millised on selle hooaja trendid ja uudistooted äriklientidele. Sel hooajal on üheks uudistooteks SSC koosolekupaketid Soome. See võib esialgu tunduda kuluka ettevõtmisena firma seisukohast, ent reaalsuses algavad hinnad inimese kohta 1560.- kroonist, milles sisalduvad laevapiletid, toitlustus, kohvipaus ja koosolekuruumi rent. Oleme teinud märkimisväärse taustatöö ja sõlminud lepingud mitmete Soome hotellidega, järgmisel aastal laiendame valikut veelgi. Sellist koosolekut saab korraldada minimaalse ajakulu ja maksimaalse kasuteguriga - võimalik on sõita hommikul esimese väljumisega Soome, pidada pool päeva või päev nõu Helsingis ja õhtuks juba Tallinnas tagasi olla. Kindlasti on see heaks alternatiiviks neile, kellel Eesti nõupidamistesaalid juba kordi läbi käidud ja kes värskeid võimalusi otsivad. Lisaks tavalisele töisele päevaosale annab taoline nõupidamine ka võimaluse värskendada pead ja leida uusi mõtteid - tegemist on tavapärasest erineva keskkonnaga. Laevasõit annab koosolekuruumivälist ühist aega ning paar tundi vaba aega Helsingis mõjub kindlasti rutiinimurdvalt.

Mainisite minimaalset ajakulu. Kuidas on nendega, kellel on plaan pikemalt nõu pidada? Näiteks paar-kolm päeva.

Hotellidega on meil lepingud ja head hinnad ka ööbimise osas. Seda nii äri-, kui ka erakliendile. Hotellivalikus on kümneid hotelle Helsingis ja väljaspoolgi. Hotellipakettide hinnad algavad 1070.- kroonist inimese kohta, mis sisaldavad ka laevapileteid.

Meie reisime täna äriklassis. Kui nüüd võrrelda tava- ja äriklassi ja mõelda 640 kroonisele hinnaerinevusele edasi-tagasi sõidu piletihinnas, siis milles seisnevad need olulisemad eelised ärikliendi jaoks?

Kindlasti on esimene klass ainuõigeks valikuks just neile, kes soovivad sõites ka tööd teha - privaatne First Class lounge asub laeva kõige vaiksemas osas. Kõikidele esimese klassi reisijatele on salongis mugavad istekohad lauaga, kohale serveeritakse ka nii söögid kui joogid (ka alkohoolsed joogid) mis kõik kuuluvad hinna sisse.

Ärireisijale on kindlasti ka aeg üheks oluliseks faktoriks - esimese klassis reisijad saavad laevalt maale eelisjärjekorras, seda nii jala- kui autoga reisides.

Veel mõni aeg tagasi sõitsid teie laevad Silja Line`i SuperSeaCat"™i nime all. Räägi, Katrin, kas lisaks uuele nimele on teisigi muutusi, mis see kaasa on toonud? SSC tegutseb kunagisest Siljast eraldiseisva firmana edukalt tänaseks juba üle aasta. Laevad on mõistagi samad, kuid kindlasti märkab reisija, et laevad on läbinud uuenduskuurid nii reisijate salongi osas kui kauplustes ja First klassis. Peamised muudatused on aga mitte niipalju vormilised kui sisulised - senisest väiksema firmana oleme enam vaeva näinud, et erinevatele klientide soovidele ja nõudmistele vastu tulla. Graafikud on paika pandud vastavalt turunõudlusele - esimene laev väljub Tallinnast juba kell 7.45, viimane väljub Helsingist 18.50. Varasemaga võrreldes on rohkem hommikusi ja õhtusi väljumisi, vähem päevaseid. Seda on meilt juba pikka aega soovinud nii äri- kui ka erakliendid.

Olen kuulnud, et teil on ka mitmeid lepingulisi ärikliente. Milliseid eeliseid korporatiivkliendileping pakub?

Lepingu sõlmimine on kliendile tasuta ja see annab olulisi eeliseid reiside broneerimisel. Äriklient suhtleb peamiselt oma kliendihalduriga, kes teab kõige paremini kliendi vajadusi ja soove. Tavahindadest on soodustus -10% (v.a paketid), lisaks on ärikliendile spetsiaalhinnaga tooteid.

Mainisid, et korporatiivklient suhtleb kliendihalduriga, on see alati reegliks? Kindlasti sõltub see kliendi soovist. Meil on avatud väga pandlikel kellaaegadel ka call-center, mis töötab vastavalt laevagraafikule, esimest väljumisest viimase väljumiseni kõikidel nädalapäevadel. Samas, kui korporatiivklient on harjunud kasutama reisibüroo teenuseid, siis loomulikult saab ka peale korporatiivlepingu sõlmimist jätkata koostööd oma seniste travel manageridega reisibüroost, nüüd juba soodushindadega.

Praegu on november juba, peagi saabub ametlikult talv. Kaua SSC hooaeg sel aastal kestab? Hooaeg lõppeb 6.jaanuaril, kui ilmastik seda lubab ja meri ei jäätu. Viimastel aastatel on see nii ka läinud. Uuesti hakkame sõitma aprilli alguses.

Kui Sa peaksid nüüd lõpetuseks välja tooma eelised, miks klient peaks kõikide võimaluste hulgast just SSC pakkumise valima, siis mis see oleks Sinu silmis võrreldes konkurentidega?

SSC laevad on Tallinna ja Helsingi vahel kurseerivatest kiirlaevadest ilmastikukindlaimad ja stabiilseimad, pakkudes üle lahe sõitu ka siis kui meie konkurendid sadamasse peavad jääma. See aga tähendab, et reisi on kindlam ka planeerida, ärireisijale on selline teistest suurem garantii hästi oluline. Samuti paigutame mitteväljumise korral väljaostetud piletitega reisijad kohtade olemasolul teiste firmade parvlaevadele. Teine väga oluline fakt on meie hinnapoliitika, mis on hetkel turu keskmist arvestades väga kliendisõbralik.

Kindlasti ei saa mainimata jätta meie sadamate asukohta, mis asuvad nii Tallinnas kui ka Helsingis kesklinnas.

Osale arutelus

  • Evelin Org

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

V nagu vesi ja vaba aeg – V Spaa- ja Konverentsihotellis

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Strand SPA & konverentsihotell trumpab konkurendid üle rikkaliku kogemustepagasiga

Lääne-Eesti suurimal konverentsikeskusel on 25 aastat kogemusi ürituste korraldamises. See fakt saadab kindla sõnumi klientidele – võimekas ja usaldusväärne, professionaalne ja kvaliteetne. Just selline koostööpartner on Strand.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara