Radisson SAS Hotels nüüdsest Radisson BLU

Maailma üks uuenduslikumaid, kiiremini arenevaid ja kaasaegsemaid hotelli kaubamärke Radisson SAS muudab oma nime, milleks nüüdsest on Radisson Blu.

Väike, kuid oluline nimemuutus tähistab Radisson SAS-i märkimisväärses eduloos järjekordset arengusammu ja kajastab ühtlasi Radissoni eraldumist SAS Group"™ist, mis sai alguse Rezidori avalikul aktsiate esmaemissioonil novembris 2006.

Radisson SAS loodi 1994. aastal, mil SAS International Hotels (SIH) ühines Radissoni kaubamärki kuuluvate hotellidega Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas. Selle tulemusel sündinud uus ja ülimalt individuaalne hotellibränd kasvas kiiresti ning pälvis tipptasemel maine innovatsiooni, disaini ja teeninduspõhimõtete alal: paljud uued Radisson SAS hotellid on uut tüüpi ikoonilise arhitektuuri ja julgete disainilahendustega kaasaegsed hooned, mis üha enam samastuvad Radissoni kaubamärgiga.

Nimevahetus kuulutati välja kolmapäeval, 4. veebruaril 2009 esimese Radisson Blu -Zürichi lennujaamas asuva võrratu Radisson Blu hotelli -suurejoonelisel avamispeol. Rezidori president ja tegevdirektor Kurt Ritter teatas: "Oleme Radisson Blu lippu heisates äärmiselt uhked. Peale aastaid kestnud edukat koostööd SAS-iga oleme valmis alustama omaenda edukat rännakut. Ja me liigume oma lipu all järjest enamates sihtkohtades."? Radisson Blu vanemasepresident ja tootmisdirektor Thorsten Kirschke selgitas, et üleminek uuele nimele Blu saab olema järkjärguline protsess ning kestab aastani 2010. "Meil on hetkel üle 200 tegutseva ja arendusjärgus hotelli, seega on nimemuutus planeeritud nii, et see ei tekitaks tarbetut segadust, kuid oleks siiski mõjukas."? Rezidori asepresident kaubamärkide alal Gordon McKinnon ütles, et nimi Blu oli kõige loogilisem valik pärast Rezidori intensiivseid uuringuid, et leida SAS-i tuntud "™sinise kasti"™ asendamiseks uus sobiv visuaalne alternatiiv. "Nimi Blu valiti tegelikult alguses projekti nimeks, kuid peagi selgus, et tegu on kaubamärgile kõige sobivama nimega. Nimi on lihtne, lühike, asjakohane ja me oleme seda kohaldanud viisil, mis lisab kaubamärgile teataval määral modernsust, kuid ei pinguta sellega üle,"? lisas ta. "Kõige olulisem on seejuures, et Blu aitab säilitada ja edendada kaubamärgi algupärast "™sinise kasti"™ kujutist, millest on saanud Radissoni kaubamärki iseloomustav tunnustatud sümbol Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas. Radisson Blu soodustab meie ainulaadse kaubamärgi järjepidevust, minnes ühtlasi olulise sammu võrra edasi, et täpselt oma tegelikku positsiooni ja tulevikupüüdlusi esindada."? Nendest püüdlustest tegi kokkuvõtte Kurt Ritter: "Radisson Blu nime all on meie eesmärgiks olla kõige kiiremini arenev, kõige uuenduslikum ja dünaamilisem kõrgklassi hotellibränd maailmas."?

Osale arutelus

  • sekretar.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Energia avastuskeskus – pinget pakkuv ja ootamatult šikk peopaik

Tallinna vanalinna ja Kalamaja piiril asuv Energia avastuskeskuse hoone on sadade üritusekorraldajate jaoks vastanud kolmele üliolulisele kriteeriumile: a) vana elektrijaama masinamaja peasaal on ootamatu, ent šikk peopaik, b) suurel ekspositsioonialal on külalistele garanteeritult avastamisrõõmu, ja c) keskuse asukoht on lihtsalt väga hea.

Kuninglik Saku mõis – pealinnast vaid 11 km kaugusel

Tallinnast vaid 11 km kaugusel rohelusse mattunud Saku mõis sobib suurepäraselt nii koosolekute, seminaride, konverentside kui firmapidude korraldamiseks. Väärika ajalooga Saku mõisa peahoone pärineb 1820. aastast ning on oma rikkaliku-luksusliku dekoori ja laemaalingutega üks Eesti kaunimaid.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine