2. juuli 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas olla veebis hästi nähtav?

Internetis käe pulsil hoidmiseks ei piisa ettevõttel enam ainult kodulehest. Olemasolevate ja võimalike klientidega suhtlemiseks ning ettevõtte tutvustamiseks tuleb sügavamalt sotsiaalmeediasse siseneda.

Kui ettevõtte koduleht on tavaliselt ühepoolne suhtlus, siis sotsiaalmeedia tähendab ka vaataja-lugeja kaasamist - kommenteerimise, sisu lisamise ja muu sellise näol. Sotsiaalseks teebki selle see, et tegemist pole mono- vaid dialoogiga. Miks seda ettevõttele vaja on?

ühelt poolt on see ettevõtte-teenuse-toote turundamises ja sihtrühmade informeerimises samm senisest edasi. Teisalt on see koht, kus kujundatakse ettevõtte-toote-teenuse maine. Seega on sotsiaalmeediavormides osalemine võimalus selles kaasa rääkida ja seda suunata, samuti tugevdada sidemeid oma sihtgruppide vahel.

 

Näiteks sporditarvete müüja Hawaii Express korraldab lühisõnumite vahetamise keskkonna Twitter kaudu viktoriine, Monton aga uuris oma ajaveebis lugejatelt, millist särki nad kannaksid ja tootmises näeksid. Erinevalt pelgalt müügile suunatud sisust ja sõnumitest meelitavad sellised aktsioonid taas ettevõtte kanaleid külastama.

 

Autor: Kirjutab Äripäev.ee

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700