Kuidas olla veebis hästi nähtav?

Internetis käe pulsil hoidmiseks ei piisa ettevõttel enam ainult kodulehest. Olemasolevate ja võimalike klientidega suhtlemiseks ning ettevõtte tutvustamiseks tuleb sügavamalt sotsiaalmeediasse siseneda.

Kui ettevõtte koduleht on tavaliselt ühepoolne suhtlus, siis sotsiaalmeedia tähendab ka vaataja-lugeja kaasamist - kommenteerimise, sisu lisamise ja muu sellise näol. Sotsiaalseks teebki selle see, et tegemist pole mono- vaid dialoogiga. Miks seda ettevõttele vaja on?

ühelt poolt on see ettevõtte-teenuse-toote turundamises ja sihtrühmade informeerimises samm senisest edasi. Teisalt on see koht, kus kujundatakse ettevõtte-toote-teenuse maine. Seega on sotsiaalmeediavormides osalemine võimalus selles kaasa rääkida ja seda suunata, samuti tugevdada sidemeid oma sihtgruppide vahel.

 

Näiteks sporditarvete müüja Hawaii Express korraldab lühisõnumite vahetamise keskkonna Twitter kaudu viktoriine, Monton aga uuris oma ajaveebis lugejatelt, millist särki nad kannaksid ja tootmises näeksid. Erinevalt pelgalt müügile suunatud sisust ja sõnumitest meelitavad sellised aktsioonid taas ettevõtte kanaleid külastama.

 

Osale arutelus

  • Kirjutab Äripäev.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Pidupäev Kuulsaalis

Pane pidu veerema Kuulsaalis! Lõbus ajaveetmine ja mõnusad söögid-joogid muudavad Sinu pidupäeva kõigile meeldejäävaks!

Eesti Vabaõhumuuseum – ajal on lugu!

Rocca al Mares, Tallinna kesklinnast kõigest 15-minutilise sõidu kaugusel asub imeline paik – Eesti Vabaõhumuuseum. Ürituste korraldamiseks leiab siit erinevaid peo- ja seminariruume, kauni looduskeskkonna ning meeliülendavad maitseelamused.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara