Tarbijate teenuseteadlikkus paraneb

Tarbijad on oma teenusevalikutes teadlikumaks muutunud ja lahendavad tihti probleemid teenuse pakkujaga tarbijakaitse poole pöördumata.

"Tarbijad on oma õigustest teadlikumad ning jõuavad ise teenusepakkujaga kokkuleppele, mistõttu pole neil otsest vajadust tarbijakaitseametisse pöörduda. Tavaliselt on teenusepakkuja olnud valmis pakkuma kompromissi - kas hüvitada kahju kinkekaardi või muu teenuse näol," ütles Kadri Kauksi tarbijakaitseameti avalike suhete osakonnast.

2009. aasta esimese poolaasta põhjal võib öelda, et kõige rohkem kaebuseid tuleb mitte teenuste, vaid just kaupade, eriti tehnikakaupade kohta, olgu nendeks siis arvutid, telefonid või kodumasinad.

Eelmisel aastal esitati tarbijakaitseametile kokku 2164 avaldust, millest lahendati 1957. Tarbijakaitseameti lahendatud avaldustest 207 edastati tarbijakaebuste komisjonile.

Osale arutelus

  • Postimees.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

V nagu vesi ja vaba aeg

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Tallinna Õpetajate Maja – väärikas peo ja koolituskoht vanalinna südames

Tallinna Õpetajate Maja on raekoja platsi ääres asuv kolmest majast koosnev kompleks, kus on võimalik korraldada pidusid, konverentse, koolitusi, vastuvõtte, kontserte ja palju muud.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine