BlogFest: Kuidas müüa turunduskuluta?

Rahvuspapude esimene partii müüdi maha turunduskuludeta. Info tootest viidi ostjateni vaid sotsiaalmeedia ehk Twitteri ja ajaveebide kaudu.

Rahvuspapude turustamine sai alguse tänavu veebruaris, kui neli papude müügitiimi liiget Velvet Creativ Alliance'i loovjuhi Janno Siimari sõnul sisestasid oma Twitteri (miniblogimise keskkond) kontole sõnumi "tantsid? aga tantsi siis stiilselt: http://folkr.blogspot.com". Sellest võtsid nende kontode jälgijad kinni.

Samal päeval korjasid info üles ka blogijad ja hakkasid teemast oma ajaveebides rääkima. Lisaks takkakiitjatele oli ka negatiivseid üleskutseid stiilis "need on Hiinas tehtud, teeme anti-klubi"?, mis omakorda võimendas sõnumit.

Kogu liiklus blogidest suundus rahvuspapude ehk Folkri blogisse (http://folkr.blogspot.com) ja sealt edasi rahvuspapud.ee veebiküljele. Esimene paar jalatseid müüdi ära kolm minutit pärast poe avamist ja tellimus tuli Torontost. Esimene partii oli Eestisse saabudes praktiliselt maha müüdud ja pelgalt blogide abiga. Kui palju maha müüdi, Siimar eile kommertsblogide seminaril BlogFest 2009 ei avalikustanud.

Hiljem kaasati sõnumi levitamiseks ja võimendamiseks innovatsiooniaasta lehekülg in.ee, traditsiooniline ajakirjandus ja Skype, mis presidendile oma kevadiste mõttetalgute (mõttekärajad) käigus rahvuspapud kinkis.

Kuidas blogimist enda ettevõtte huvides ära kasutada, saab lugeda 17. septembri Äripäevast.

Osale arutelus

  • aripaev.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Korralda oma koolitus või konverents tulirelvamuuseumis ja lasketiirus

Taktikalise laskmise keskus suudab teile korraldada unustamatu firmaürituse. Meie konverentsiruum asub tulirelvamuuseumis, kus saab tutvuda tulirelvade ajalooga, viia läbi koolitusi või konverentse.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara