Eesti Post: Võidu tõi panustamine kvaliteeti

Eesti Postile tõi Äripäeva selle aasta otseturunduse TOPi võidukoha astutud sammud kvaliteedi ning protsessi parandamisse, säilitades samal ajal kontrolli kulude ja investeeringute üle.

Äripäeva küsimustele vastab Inge Suder, ASi Eesti Post kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juht.

Kuidas hindate eelmise aasta tulemusi?

Hindame tulemusi positiivselt. Eelmise aasta teises pooles oli väga selgelt tunda turu jahenemist ning seetõttu oli saavutatud tulemus hea.

Mida tegite eelmisel aastal üle-eelmise aastaga võrreldes teisiti?

Esiteks, panustasime väga oluliselt kvaliteeti ja oma protsesside parendamisesse. Oleme püüdnud järjest rohkem olla kliendikesksemad ning paindlikumad. Selle tulemusi tunnetame ka sel aastal. Eelmisel aastal astusime ka esimesi väga olulisi samme sihtrühma põhise turunduse teenuste pakkumisel ja laiendamise allhanke teenuste pakkumist.

Ettevõtte otseturunduse käive kasvas eelmisel aastal 8%, mis on kasvu taga?

Meie kliendid, kes usaldavad meid. Otsepostitus on jätkuvalt väga hea personaalne kanal oma klientideni jõudmiseks, mida näitab ka käibe ja mahtude kasv.

Millised on olnud kolm olulisemat sündmust valdkonna arengus sellel aastal?

Esiteks, investeerimise alustamine sihtturunduse andmebaasidesse ja innovaatilistesse andmesüsteemidesse. Teiseks, jätkuv töö kvaliteediga ja äriprotsesside efektiivsemaks muutmisel. Kolmandaks, müügikompetentsi ja -võrgustiku laiendamine koos suurema hulga lisaväärtusteenustega, mida osutame ise või läbi allhankijate.

Kas majandustulemused on jooksval aastal planeeritud eelarves?

Turg on jätkuvalt heitlik, kuid esimese poolaasta tulemustega võis üldiselt rahule jääda.

Kas ja kuidas on muutunud keskmine palk ja töötajate arv teie ettevõttes 2008. ja 2009. aastal?

Praegu on töötajate arv 3372, 2008. aasta lõpus oli 3996. EP töötaja keskmine palk on võrreldes eelmise aastaga langenud 4% võrra.

Mida on teie ettevõte teinud selleks, et ka järgmisel aastal, hoolimata majandusolukorra keerukusest, valdkonnas edukalt tegutseda?

Ettevõttel on kindel strateegia ning see eeldab laienemist ja kasvamist, kuid samas säilitades kontrolli kulude ja investeeringute üle. Peame arenema koos olemasolevate klientidega ja seeläbi võluda ka uusi potentsiaalseid kliente tulevikus.

Milliseid muutusi võib turul Teie hinnangul sel ja järgmisel aastal toimuda?

Kindlasti jäävad ellu tugevamad ja targemad. Hinnapõhine teenuse osutamine peab muutuma pakutava väärtuse ja tulemusepõhisemaks. Seda võib järgmiselt aastalt oodata küll, et Eesti Posti pakub uusi ja põnevaid teenuseid.

Millised on otsepostituse arengut mõjutavat sündmused-tegurid järgmisel aastal?

Tõsine surve turundusraha efektiivsemale kasutamisele kasvab jätkuvalt. Kuna otsepost on väga personaalne kanal, kuid samas veel mitte väga hästi teadvustatud (ainult 2% Eesti äriregistrisse kantud ja tegutsevatest ettevõtetest tarbib meie teenuseid), siis väljakutsed on suured. Teemaks võib tõusta one-stop-shopping lahendused, mis on hinnasõbralikumad ning miks mitte ei võiks Eesti olla turunduskeskuseks otsepostituse tegemisel ka naaberriikidesse?

1. kohtAS Eesti Post

Omanik: Eesti VabariikTegevjuht: Ahti Kallaste

Töötajate arv: 3372

Intervjuu ilmus täna Äripäevas avaldatud Turunduse TOPis.

 

Osale arutelus

  • Kirjutab Äripäev.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara