5 parimat PR-projekti käesolevast aastast

Nagu detsembris ikka kombeks, viskame ka meie pilgu käesoleval aastal maailmas läbi viidud parimatele PR-projektidele.

Äramärgitud projektid on saanud mõnel konkursil tunnustust, ületanud mitmekordselt klientide ootusi või paistnud millegi erilisega teiste seas silma. Kindlasti pole nimekiri lõplik, kuid annab põgusa ülevaate laias maailmas tehtust. Kellel on nimekirja huvitavaid projekte lisada, jätke kindlasti kommentaaridesse märk maha.

Parim sotsiaalmeedia säästuprojekt IKEA Facebook Showroom - IKEA Malmö poe avamise tutvustamiseks aitas Rootsi juurtega reklaamiagentuur Forsman & Bodefors korraldada andeka sotsiaalmeedia säästukampaania.

Malmö poe juhatajale loodi Facebooki konto, kuhu viimane laadis kahe nädala jooksul IKEA mööbliga sisustatud näidistubade fotosid. Veebikanalite kaudu pandi liikvele sõnum, et inimesed, kes lisavad fotodel olevatele mööbliesemetele omanimelise tag`i, saavad toote endale. Kampaaniat ja selle väga häid tulemusi tutvustab see video.

Parim videolahendus Rioja veinipiirkonna tutvustus – palka tuntud dokumentaalfilmide režissöör, püstita eesmärk (Rioja veinide populariseerimine inglisekeelses internetis) ja võid olla kindel, et tulemus ületab ootusi!
Vaata klippi SIIN.

Eelmisest aastast on meeles sama hea veebidokumentaal kohvijoomise traditsioonist (Google: Espresso, the story, the coffee and you).

Parim Corporate Social Responsibility projekt Deloitte - How Green is Your Footprint? – ligi 44 000 töötajaga ärikonsultatsiooniteenuseid pakkuv ettevõte Deloitte pani eelmisel aastal paika firmasisese sotsiaalse vastutuse programmi, mille oluliseks osaks on loodusressursside ka keskkonna mõistlik kasutamine.

Säästva mõtteviisi kinnistamiseks loodi mitmeid firmasiseseid tööriistu, nagu oma rohelise jalajälje testimise võimalus ettevõtte siseveebis, „rohelised meeskonnad“ kontorites üle maailma, roheliste töötajate edetabelid ja palju muud.

Projekt tõmmati käima 2009. aasta jaanuaris. Tänaseks on oma jalajälge testinud 24 500 töötajat ning projektist on saanud Deloitte`i töötajate seas hitt. Ettevõtmise muudab veelgi tänuväärsemaks see, et tegemist on pikaajalise projektiga, mille käigus üritatakse muuta ettevõtte protsesse keskkonnasõbralikumaks.
Vaata SIIA.  

Parim tootetutvustus Rallimäng Dirt 2 – Ken Block, kes on tuntud kui Subaru trikisõitja, üllatas rallimängu Dirt 2 lansseerimisele tulnud mängufänne reaalse rallisõidu kogemusega.

Valitud fännidelt haarati käest mängukonsooli pult ning lasti hetk hiljem läbi elada kogu rallimäng, millega nad telekaekraani vahendusel harjunud olid. Fännide tagasiside oli väga positiivne – emotsioonid videol räägivad enda eest. Sarnast lansseerimismudelit kasutati Dirt 2 puhul mitmel pool maailmas ning mängu saadab siiani edu.
Vaata klippi SIIN

Parim „out of the box“ mõtlemisega PR-lahendus Duracell Power Lodge – juba teist aastat järjest asub New Yorgi Times Square`il Duracelli Power lodge, kus iga huviline saab rattal pedaale sõtkudes anda panuse uue aasta numbribänneri energiaga toitmiseks.

Dünamode abil tekitatud energia talletatakse Duracelli akudesse, mis omakorda toidavad aastavahetusel numbrikombinatsiooni 2010 ja garanteerivad selle helendamise veel mitmeks päevaks. Lisaks energia tootmisele saavad külalised hoones jalga puhata, mobiile laadida ja mängukonsoolidel lahinguid pidada.

Iga külastaja veetis hoones keskmiselt 31 minutit, uudist märkas ligi 300 miljonit silmapaari ning kohapeal käis 200 000 inimest (2008/2009 andmed).
Vaata SIIA

PR blogi Vare & Jaakkola

Osale arutelus

  • Lemmi Kann, Lauri Levo

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Värske ja erakordselt särav koht stiilseks firmapeoks – Olympic Casino Olümpia

Smokingus härrad, õhtukleitides daamid, bigbänd, kabaree, särisev pinge Black Jacki lauas ja erutav kõlin automaadisaalis – ei, see pole James Bondi uue filmi treiler, vaid firmaüritus Tallinna kõige põnevamas peokohas, Olympic Casino Olümpias.

V nagu vesi ja vaba aeg

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Nelja Energia AS otsib BÜROOJUHTI

Manpower OÜ

19. november 2017

Uudised

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine