“Suhtekorralduse Auhind 2010” kutsub kandideerima!

Kas eelmise aasta parim suhtekorraldusprojekt sündis ehk Sinu ettevõttes? Osale konkursil "Suhtekorralduse Auhind 2010" ja saa teada!

Eesti Suhtekorraldajate Liit kutsub era-, avaliku ja kolmanda sektori organisatsioone üles seadma oma viimase 12 kuu edukamaid projekte ja kampaaniaid.

Konkursi eesmärk on selgitada välja läinud aastal läbi viidud parimad suhtekorralduse alased projektid ja kampaaniad ning tunnustada seeläbi nende tegijaid. Konkurss aitab organisatsioonidel esitleda laiemalt oma suhtekorralduse abil saavutatud tulemusi ning saada tunnustust oma tööle.

Tööde esitamise tähtaeg on 15. veebruar 2010.

Oodatud on tööd neljas kategoorias:
1. parim erasektori projekt,
2. parim avaliku sektori projekt,
3. parim kolmanda sektori projekt,
4. parim sisekommunikatsiooni projekt.

Esimest korda konkursi ajaloos valitakse välja parimaid töid ka sisekommunikatsiooni valdkonnas.

Konkursi iga kategooria kolmel parimal on võimalik esitleda oma töid 18.–19. märtsil toimuval aasta turundussündmusel “Password 2010”, kus kuulutatakse välja ka võitjad.

Eelmise aasta konkursi parimad olid Eesti Vabariigi 90. juubeliaasta kampaania, koristuskampaania “Teeme Ära”, AEG Bocuse profikokkade konkurss ja maailma esimene võrukeelne laulupidu “UMA PIDO”.

KONKURSITINGIMUSED

I Kandidaatide ülesseadmine
* Konkursile oodatakse projekte esitama kõiki juriidilisi ja füüsilisi isikuid, kes on vastava suhtekorraldusprojekti tellijad ja/või teostajad.

* Projektid võivad olla läbi viidud avaliku, era- ja kolmanda sektori organisatsioonides.

* Ühe juriidilise või füüsilise isiku poolt esitatud projektide arv ei ole piiratud.


II Esitamise formaat
* Konkursile esitatava projekti kohta palume esitajal kirjutada kuni 1000 tähemärgi pikkune vabas vormis lühitutvustus.

* Lisaks annotatsioonile tuleb konkursitöö kohta esitada järgnevatest andmetest koosnev ppt-formaadis kirjeldus:

1. projekti nimi,
2. projekti läbiviimisega seotud firmad ja isikud (teostaja, tellija),
3. situatsioonianalüüs,
4. projekti eesmärgid,
5. projekti sihtrühmad,
6. sõnumi- ja kommunikatsioonistrateegia,
7. taktikaline tegevuskava, peamiste tegevuste kirjeldus,
8. projekti tulemused ja mõõdikud (näiteks projekti eelarve vs tulemused, palju inimesi osales vs midagi muud),
9. soovitav on lisada ka põhjendus, miks valiti konkreetne strateegia ja tegevuskava.

Üheksast punktist koosnev kirjeldus on aluseks þürii otsuste langetamisele. Konkursitöö mahuks on 1–5 lehekülge. Võimalike lisade (audiovisuaalsed jmt) mahtu ja vormi ei piirata. Lisade esitamisel tuleb formaat eelnevalt kooskõlastada.

Konkursile esitatud projektide lühitutvustusi käsitletakse avaliku informatsioonina. Võistlustööde täpsem kirjeldus avalikustatakse ainult vastavalt kokkuleppele esitajaga.

Tööd tuleb esitada aadressile epra@epra.ee hiljemalt 15. veebruaril 2010.

III Hindamine

Zürii hindab esitatud projektide:
1. eesmärgikeskset tulemuslikkust ja leidlikust,
2. lahenduste uudsust Eestis ning mõju Eesti suhtekorralduspraktikale,
3. vastavust suhtekorralduse headele tavadele.

Laekunud töid hindab þürii, kuhu kuuluvad EPRA juhatuse liikmed ja konkursi eelmise aasta võitja. Konkursitööde eelvalikus on võimalik osaleda kõigil EPRA liikmetel.

Konkurssi korraldab Eesti Suhtekorraldajate Liit.

Osale arutelus

  • Lemmi Kann

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Aasta suurejooneliseim sündmus Radisson Blu Sky Hotelis!

Jõulupidu, kui üks ettevõtte olulisemaid sündmusi, on oodatud nii töötajate kui ka koostööpartnerite poolt. Radisson Blu Sky Hotel pakub peohõngulist atmosfääri ning erakordset elamust, mida elevusega oodatakse ja soojusega meenutatakse. Meie eesmärgiks on täita teie soovid ja ergutada maitsemeeli hõrgutistega, milles traditsioonid kohtuvad mitmekesise tänapäevaga.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara