Turundusteo nime pärast võistleb 23 tööd

Konkursile „Eesti aasta turundustegu 2009“ esitati 23 tööd, aasta varem oli osalejaid 20.

Þürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikust ja strateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab turundusteo konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

9. märtsil valib turundusteo þürii välja viis finalisti ja ühe sotsiaalkampaania kategooria võitja.

19. märtsil Tallinnas Solarises toimuval turunduskonverentsil „Password 2010” kuulab þürii üldkategooria finalistide ja sotsiaalkampaania kategooria võitja ettekandeid ning valib kohapeal „Eesti aasta turundustegu 2009“ grand prix’ võitja.

Aasta turundusteo valimisel võetakse arvesse:
25% loovstrateegia
* innovatiivsus
* teostuse kvaliteet

25% meediastrateegia
* innovatiivsus
* meediakasutuse põhjendatus, efektiivsus

50% tulemused
* tulemused võrreldes kampaania eesmärkidega

Konkursil osalevad (tähestiku järjekorras):

Ajakirja Anne&Stiil lansseerimine
Atria videoblogi "Lihakokad"
Eesti Energia brändiuuendus ja uue elektritööde teenuse lansseerimine
EMT uue jaekontseptsiooni jätkuprojekt ning EMT Keskuse avamine 2009 novembris
Farmi kaubamärgi ja pakendite rebränding
Innovatsiooniaasta 2009
Kilekottide tarbimise vähendamise kampaania: "Säästa elusid, kasuta riidekotti"
LHV II samba pensionifondide kampaania "Pensioniajaloo tulusaimad fondid on LHV-s"
Meelelahutus- ja elustiilikeskuse Solaris avamiskampaania "Elu on ilus"
Meelelahutuslik raamat “Milana – ühe Eesti modelli päevik”
MinuEMT – personaalne EMT kõigile
Puhka Eestis siseturismi edendamise kampaania "Linnud"
Rahvusmustrites tennised
Riigiportaal eesti.ee teavituskampaania "Uks e-riiki"
Saaremaa Viina kampaania: "Vali vunts!"
Sampo Panga kliendiprogrammi ISEKAS lansseerimine
SEB pension: "Pensioni II samba sissemaksetega jätkamine"
SEB spordisponsorlus: „SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!”
Seto mitmehäälse laulutraditsiooni UNESCO kultuuripärandi esindusnimekirja lisamine
Swedbanki projekt “Rahaasjad korda”
Säästumarketite uuenduskuur
Tervise Arengu Instituudi kampaania "Palju sina jood?"
WelcomeToEstonia sügiskampaania 2009 Soomes: "Vironautti, Virosta nauttii!"

Osale arutelus

  • Lemmi Kann

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Aasta suurejooneliseim sündmus Radisson Blu Sky Hotelis!

Jõulupidu, kui üks ettevõtte olulisemaid sündmusi, on oodatud nii töötajate kui ka koostööpartnerite poolt. Radisson Blu Sky Hotel pakub peohõngulist atmosfääri ning erakordset elamust, mida elevusega oodatakse ja soojusega meenutatakse. Meie eesmärgiks on täita teie soovid ja ergutada maitsemeeli hõrgutistega, milles traditsioonid kohtuvad mitmekesise tänapäevaga.

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara