Autor: Lemmi Kann • 17. veebruar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Turundusteo nime pärast võistleb 23 tööd

Konkursile „Eesti aasta turundustegu 2009“ esitati 23 tööd, aasta varem oli osalejaid 20.

Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikust ja strateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab turundusteo konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

9. märtsil valib turundusteo žürii välja viis finalisti ja ühe sotsiaalkampaania kategooria võitja.

19. märtsil Tallinnas Solarises toimuval turunduskonverentsil „Password 2010” kuulab žürii üldkategooria finalistide ja sotsiaalkampaania kategooria võitja ettekandeid ning valib kohapeal „Eesti aasta turundustegu 2009“ grand prix’ võitja.

Aasta turundusteo valimisel võetakse arvesse:

25% loovstrateegia

* innovatiivsus

* teostuse kvaliteet

25% meediastrateegia

* innovatiivsus

* meediakasutuse põhjendatus, efektiivsus

50% tulemused

* tulemused võrreldes kampaania eesmärkidega

Konkursil osalevad (tähestiku järjekorras):

Ajakirja Anne&Stiil lansseerimine

Atria videoblogi "Lihakokad"

Eesti Energia brändiuuendus ja uue elektritööde teenuse lansseerimine

EMT uue jaekontseptsiooni jätkuprojekt ning EMT Keskuse avamine 2009 novembris

Farmi kaubamärgi ja pakendite rebränding

Innovatsiooniaasta 2009

Kilekottide tarbimise vähendamise kampaania: "Säästa elusid, kasuta riidekotti"

LHV II samba pensionifondide kampaania "Pensioniajaloo tulusaimad fondid on LHV-s"

Meelelahutus- ja elustiilikeskuse Solaris avamiskampaania "Elu on ilus"

Meelelahutuslik raamat “Milana – ühe Eesti modelli päevik”

MinuEMT – personaalne EMT kõigile

Puhka Eestis siseturismi edendamise kampaania "Linnud"

Rahvusmustrites tennised

Riigiportaal eesti.ee teavituskampaania "Uks e-riiki"

Saaremaa Viina kampaania: "Vali vunts!"

Sampo Panga kliendiprogrammi ISEKAS lansseerimine

SEB pension: "Pensioni II samba sissemaksetega jätkamine"

SEB spordisponsorlus: „SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!”

Seto mitmehäälse laulutraditsiooni UNESCO kultuuripärandi esindusnimekirja lisamine

Swedbanki projekt “Rahaasjad korda”

Säästumarketite uuenduskuur

Tervise Arengu Instituudi kampaania "Palju sina jood?"

WelcomeToEstonia sügiskampaania 2009 Soomes: "Vironautti, Virosta nauttii!"

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700