Kuldmuna püüdjaid mullusega võrreldes kaks korda rohkem

Konkursile Kuldmuna esitati tänavu mullusega võrreldes kaks korda enam reklaamikampaaniaid,  mille maksumus ületab 300 000 krooni.

„See on üllatav, et vaatamata majanduslikult raskele aastale laekus kampaania kategooriasse nii palju töid, mille eelarve oli üle 300 000 krooni,“ ütles korraldaja ja Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Heily Aavik.

Kokku laekus 37 kampaaniatööd, mille eelarve jääb üle 300 000 krooni. Alla selle jäävaid töid laekus 13. Mullu vastavalt 17 ja 10.

Reklaamikonkursil Kuldmuna 2010 võistleb tänavu kokku üle 600 töö. Võrreldes möödunud aastaga jäi tööde koguarv samale tasemele.

„Tähelepanu väärib ka see, et varasemast tunduvalt rohkem laekus töid, mille sisuks oli uue firmastiili väljatöötamine,“ nentis Aavik. „Kui keskmiselt jääb tööde arv kategooria lõikes 20-30 vahele, siis firmastiili loomise alajaotuses küündis see 40-ni,“ lisas ta.

48 tundi väldanud noortekonkursi peavõitu Pesamuna ihkab sel aastal 38 võistkonda. Eelmisel aastal osales samal konkursil 19 noortetiimi. Tänavu oli noortele väljakutseks luua reklaamikavand  lennufirmale Estonian Air. Kaks parima töö tiimi sõidavad osalema ERALi ja Postimehe  abil Cannes’i Rahvusvahelisele reklaamifestivalile.

ERAL jagab parimatele reklaamitegijatele kuldmunasid juba 12. korda. Võitjad kuulutatakse välja auhinnagalal, mis toimub 19. märtsil Nokia Kontserdimajas koos turunduskonverentsiga Password. 


 

Osale arutelus

  • Lemmi Kann

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara