"Juhiabi käsiraamat" sekretäride päeva puhul!

Tänase päeva ümber on kalendris ehk pea kõigil sekretar.ee lugejatel mõtteline punane ring tõmmatud. Äripäeva teabekirjastusel igal juhul on. Sekretäride päeva puhul on meil Sulle eripakkumine.

Sekretäritöö algusaeg ulatub kaugesse minevikku – sekretärid tegutsesid juba enne Rooma impeeriumi rajamist. Tol ajal olid sekretärideks haritud ja lugupeetud mehed, kes teenisid väljapaistvate isikute juures, tegid mitmesugust kirjatööd ning tegutsesid sageli usaldusväärsete nõuandjatena. Alles 1930. aastatel sai kantseleitöö naiste pärusmaaks.

1942. aastal asutatud Ameerika sekretäride ühenduse (IAAP) liikmetel tekkis idee korraldada sekretäride nädal. Esiteks selleks, et tunnustada ja väärtustada sekretäre, kelle oskustest, lojaalsusest ja tõhususest sõltub paljuski organisatsioonide toimetulek; teiseks selleks, et panna noori huvituma sekretäritöö suurtest võimalustest.

1952. aastal 1.–7. juunil peeti esimest sekretäride ametinädalat. Kesknädal ehk kolmapäev nimetati sekretäride päevaks. Alates 1955. aastast hakati Ameerikas sekretäride ametinädalat tähistama aprilli viimasel täisnädalal. 2000. aastast nimetas IAAP sekretäride ametinädala kontoriametnike ametinädalaks. Põhjuseks asjaolu, et koos otsustusõiguse ja vastutuse suurenemisega olid sekretäritöö tegijate ametinimetused selleks ajaks mitmekesistunud.

Sekretärist on saanud juhti abistav spetsialist, kes võtab osa vastutusest enda kanda: nõustab ja juhendab, korraldab koolitusi ja üritusi, suhtleb avalikkusega, tegeleb info- ning projektijuhtimisega, varustamise, hoolduse ja haldusega. Sekretäride ametijuhendites loetletud kohustused on laienenud ja paljud sekretärid on saavutanud tunnustuse – neist on saanud juhtkonna liikmed. Edu ootab neid, kes on asjatundlikud, uudishimulikud, valmis õppima, arenema ja muutustega toime tulema.

Taas on käes aeg, mil kõigi töökaaslaste pilgud võiksid olla suunatud just sekretärile. Väike meelespidamine lilleõiega, paar lahket sõna või väike kingitus …

Äripäeva teabekirjastus teeb kingituse kõikidele sekretäridele, juhiabidele ja asjaajajatele ning pakub igapäevatööks tarvilikku tõhusat abimeest eriti soodsa hinnaga – “Juhiabi käsiraamatu” sõbrahind on 3210 kr (käibemaksuga 3499 kr).

Käsiraamat on mõeldud juhiabidele, sekretäridele ja personalitöötajatele ning annab kindlust asjaajamise mõistlikul-säästval ja õigel korraldamisel ning harib lugejat hea keelekasutuse, töökeskkonna korralduse ja personalitöö vallas. Käsiraamatus on etiketinäpunäiteid ja tähelepanekuid, kuidas mõjutab suhtlemine töö tulemusi. Terase koosolekute protokollija majandusmaailma pilti avardavad käsiraamatu ettevõtluspõhimõtete, turunduse, finantseerimise-investeerimise peatükid. Raamatupidamise peatükk abistab sekretäre, kes hoiavad tasakaalus firma arvepidamist. Valdkonna parimad autorid lähtuvad käsiraamatu koostamisel juhiabi kutsestandardist. Raamat uueneb pidevalt ning selles on rohkelt vajalikke praktilisi näidiseid ja dokumentide vorme. Usaldusväärne töövahend annab kõigile asjaajajaile kindlustunde, et töö on tehtud asjatundlikult ja hästi.

Kõrvuti paberväljaandega saate käsiraamatut lugeda ka veebis aadressil http://kasiraamat.aripaev.ee/juhiabi.

Juhiabi käsiraamatu veebikeskkonnas on nüüd avatud ka foorum, kus küsimustele vastavad selle valdkonna asjatundjad ning kõik registreeritud kasutajad saavad samal teemal kaasa rääkida.

Käsiraamatu hinna sees on:

* ilmunud materjalide täielik komplekt
* neli värsket teematäiendust, mis jõuavad Teieni iga kolme kuu tagant
* ligipääs käsiraamatu veebiversioonile
* võimalus esitada nõuandekeskuse spetsialistidele küsimusi raamatupidamise, tööõiguse, maksu, ehituse ja kinnisvara teemal
* iga kuu ilmuv õigusalane uudiskiri, mille koostab advokaadibüroo Tark & Co.

Hea sekretar.ee lugeja, saada see lugu edasi oma juhile!

Hea juht, kui Sa seda lugu loed - tunnusta inimest, kellele Sa tööasjades alati loota võid!

Osale arutelus

  • Lemmi Kann, Meelike Tammemägi

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Aasta suurejooneliseim sündmus Radisson Blu Sky Hotelis!

Jõulupidu, kui üks ettevõtte olulisemaid sündmusi, on oodatud nii töötajate kui ka koostööpartnerite poolt. Radisson Blu Sky Hotel pakub peohõngulist atmosfääri ning erakordset elamust, mida elevusega oodatakse ja soojusega meenutatakse. Meie eesmärgiks on täita teie soovid ja ergutada maitsemeeli hõrgutistega, milles traditsioonid kohtuvad mitmekesise tänapäevaga.

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara