Estravel: e-kiri on turunduses võimas relv 

Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhi Mari-Liis Rüütsalu sõnul on nende ettevõtte jaoks kõige kuluefektiivsem turunduskanal e-kiri, vahendas Best-Marketing.com.

Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhi Mari-Liis Rüütsalu sõnul oleneb palju tootest või teenusest, mida pakutakse. "Võin rääkida ainult reisiteenuste turundamisest. Aga jah, pean nõustuma, et meie puhul on kõige kuluefektiivsem kanal e-kiri." Rüütsalu sõnul ei tähenda see, et muid kanaleid ei hinnataks või ei kasutataks. "Oleme tõeliselt õnnelikud, et meie kasutada on niivõrd võimas relv – oleme oma aadressbaasi kasvatanud aastate vältel ja hoolikalt. Efektiivsus tuleneb minu arvates ka paljuski sellest, et meie andmebaas on ülimalt kvaliteetne. Nn prügiaadresse me ei kasuta."

Rüütsalu sõnul peab e-kiri olema hästi koostatud. "Oleme selle nimel sihipäraselt koos professionaalidega vaeva näinud. See ei tähenda, et asi nüüd nii jääkski. See on valdkond, mis iga päevaga aina areneb ja muutub ja alati tuleb sammu võrra ees olla." E-kirjade toimetaja teeb igakuist analüüsi mitmel tasandil – mis müüs, mis mitte, milline pealkiri oli efektiivseim, mis päeval ja mis kell peab e-kirju laiali saatma jne. "Näiteks teispäeva hommik kl 11 on üks neist headest aegadest, mil e-uudiskirju laiali saata. Kõrgema avamisreitingu saavad alati sissetöötatud, kirjasaajale tuttavad kampaaniad. Kusjuures Vene ja Eesti kliendid käituvad siinkohal erinevalt – venelased vaatavad kõik pakkumised üle, eestlased valivad ühe konkreetse huvipakkuva välja ja keskenduvad sellele," rääkis Rüütsalu.

Samas paneb Rüütsalu imestama sotsiaalmeedia tuge mitte vajavate ettevõtete tungimine Facebooki ja Twitterisse. Samuti turunduse killustamine. "Igale erinevale tootele või brändile tehakse oma kommuun. Eesti tingimustes? No milleks – kas raha on palju? Kummaline tundub ka see, et osad ettevõtted on võtnud Facebookis mitte ärilise näo vaid hoopis „sõbra“ oma. Loodan, et sellest on juba üle saadud, et oma ettevõttest edastatakse kliendi jaoks täiesti irrelevantseid sõnumeid," rääkis ta.

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Korralda oma koolitus või konverents tulirelvamuuseumis ja lasketiirus

Taktikalise laskmise keskus suudab teile korraldada unustamatu firmaürituse. Meie konverentsiruum asub tulirelvamuuseumis, kus saab tutvuda tulirelvade ajalooga, viia läbi koolitusi või konverentse.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara