Priit Kallas: räägi internetis  kliendiga nagu oma sõbraga

DreamGrow Digital OÜ juht Priit Kallas rääkis täna toimuval sekretäride infopäeval, et sotsiaalmeediast on turundamises palju kasu, ent sellest pole abi kui veebi postitada reklaamteateid, mitte kliendile vajalikku lisainfot.

Suhtekonto ehitamiseks tuleb pakkuda inimestele midagi sellist, mida neil on vaja. "Algatuseks vaadake, mida inimesed teile helistades kõige rohkem küsivad. Ja pange see info kodulehele välja," soovitas Kallas. "Mis ei tähenda, et saaks suunata helistaja kodulehele infot vaatama, vaid et neile saab telefonile vastamisele lisaks soovitada kodulehelt lisainfot vaadata. Uurige välja, millised on kliendi mured, mis neid liikuma paneb ja pakkuge neile selle kohta infot."

Alusta kodulehe kordategemisest 
Alustada tuleks Kallase sõnul veebi korda tegemisest. See ülesanne võib väiksemas ettevõttes olla ka näiteks büroojuhi käes. Sekretär ei pea seda ise kirjutama, vaid ta teab, kes töötajatest millegagi tegeleb ning saab tekstid tellida ja kokku koguda.

"Kunagi ei saa kõikidest veebikülastajatest kliente, aga mõned neist tulevad tagasi ja neist võivad tulevikus kliendid saada," teab Kallas.
Lisaks tahavad inimesed, et neid kuulataks: "Küsige neilt, mis neid huvitab. Kui klient näeb, et teil on huvi nende vajadused kokku koguda, siis need inimesed jäävad teie kliendiks väga pikaks ajaks. On ettevõtted, kes on võimelised pidama hinnasõda, aga neid on vähe. Küsige inimeste käest, mille eest nad on nõus rohkem maksma, mis neil praegu puudu on," soovitas Kallas.

Ole seal, kus on su kliendid
"Võite teha ükskõik kui hea veebi, aga see on ainult vundament. Kui kellelgi on seda vaja, siis ta komistab ja astub seal läbi. Aga kohal peab olema foorumites ja blogides. Kommentaariumides tasub ringi vaadata," soovitas Kallas. 

Lisaks on suurimaks kasvavaks keskkonnaks Facebook, kus tasub Kallase sõnul osaleda. "Me tahame, et kui me midagi ütleme, siis meile öeldakse midagi ka vastu. Facebookis suhtle nagu sõbraga, mitte kliendiga, ära pane üles reklaamteateid. Inimesed on uskumatult treenitud neid ära tundma. Ka mulle endale on omane, et ma püüan kasutada kirjutades väga tähtsat keelt. Aga rääkige nagu sõbraga kasvõi diktofoni ja kirjutage sealt maha," soovitas Kallas.  


Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara