Juba kolmeaastased  kummardavad kaubamärke

Disaineriteksade eelistamine või soov omada uusimat poppi tehnikavidinat pole omane ainult teismelistele ja täiskasvanutele,  vaid juba eelkooliealised lapsed tunnevad ära ja valivad titekaubamärke, vahendas livesience.com.

„Juba kolmeaastased lapsed tunnevad sotsiaalset survet ja mõistavad, et teatud kaubamärgi eelistamine aitab neid paremini läbi elu,“ rääkis vastava uuringu läbi viinud Anna McAlister Wisconsin-Madisoni ülikoolist. McAlister  lisas, et seetõttu pole kuigi hea jätta väikelapsi teleriga täiskasvanu järelvalveta üksinda tuppa, sest nii pole kedagi, kes aitaks lapsel mõista, et ta on vastava reklaami sihtmärgiks.

Varem tehtud uuringutest on enamik näidanud, et lapsed ei mõista kaubamärgi mõistet ja selle olulisust enne 8aastaseks saamist.

 

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Aasta suurejooneliseim sündmus Radisson Blu Sky Hotelis!

Jõulupidu, kui üks ettevõtte olulisemaid sündmusi, on oodatud nii töötajate kui ka koostööpartnerite poolt. Radisson Blu Sky Hotel pakub peohõngulist atmosfääri ning erakordset elamust, mida elevusega oodatakse ja soojusega meenutatakse. Meie eesmärgiks on täita teie soovid ja ergutada maitsemeeli hõrgutistega, milles traditsioonid kohtuvad mitmekesise tänapäevaga.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara