Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 17. juuni 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kadri Lainas: parim reklaam on pood ise 

AS Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Lainas rääkis Best Marketingi Clubis Prisma värsket turunduskontseptsiooni „Üks mure vähem“ kirjeldades, et Prisma reklaam ongi pood ise, vahendab  Best-Marketing.com oma blogis. 

"Pood on Prisma peamine suhtluskanal, Prisma reklaam ongi pood ise. Eestis on suurim toitu pakkuv kauplus Rocca al Mare Prisma, aga töötajaid on seal vaid 100. Märksõnaks on efektiivsus, kõik saalitöötajad on kassavalmidusega," rääkis Lainas.

Teeninduse puhul on Prismal paika pandud, et järjekorras tohib seista 3+1 inimest. See tähendab, et kui üks maksab, siis maksimaalselt kolm inimest võib seista järjekorras, infoleti töötaja hoiab sellel silma peal ja organiseerib saalist inimesi kassadesse juurde.

 

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700