Kadri Lainas: parim reklaam on pood ise 

AS Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Lainas rääkis Best Marketingi Clubis Prisma värsket turunduskontseptsiooni „Üks mure vähem“ kirjeldades, et Prisma reklaam ongi pood ise, vahendab  Best-Marketing.com oma blogis. 

"Pood on Prisma peamine suhtluskanal, Prisma reklaam ongi pood ise. Eestis on suurim toitu pakkuv kauplus Rocca al Mare Prisma, aga töötajaid on seal vaid 100. Märksõnaks on efektiivsus, kõik saalitöötajad on kassavalmidusega," rääkis Lainas.

Teeninduse puhul on Prismal paika pandud, et järjekorras tohib seista 3+1 inimest. See tähendab, et kui üks maksab, siis maksimaalselt kolm inimest võib seista järjekorras, infoleti töötaja hoiab sellel silma peal ja organiseerib saalist inimesi kassadesse juurde.

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Korralda oma koolitus või konverents tulirelvamuuseumis ja lasketiirus

Taktikalise laskmise keskus suudab teile korraldada unustamatu firmaürituse. Meie konverentsiruum asub tulirelvamuuseumis, kus saab tutvuda tulirelvade ajalooga, viia läbi koolitusi või konverentse.

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara