Kampaania tugineb 2009. aastal loodud kontseptsioonile ja selle sõnum on: sinu lähedaste elud pole katsetamiseks, ära ületa lubatud kiirust! Kampaaniale loovad lisaväärtust liiklejatele jagatavad rinnamärgid „Mina pole katsejänes“.
Meediakampaania aktiivne periood on juulikuu ning selle eesmärk on sõidukijuhtide teavitamine sellest, et kiiruse ületamise tagajärjed võivad olla pöördumatud nii juhile kui tema kaassõitjatele ja vastutus juhtunu eest lasub alati roolisolijal. Ühtlasi on kampaania eesmärk sõidukijuhtide teadlikkuse suurendamine ohutu sõidukiiruse valikul.
Erinevate riikide liiklusõnnetuste statistika põhjal peetakse kiirust kõigist õnnetustest umbes 10% puhul ja surmaga lõppenud õnnetustest umbes 30% puhul peamiseks liiklusõnnetuste põhjustajaks. Nii on lubatud sõidukiiruse ületamine kui ka ebasobivalt valitud sõidukiirus olulised liiklusõnnetusi põhjustavad tegurid.
Loe pikemalt logistikauudised.ee-st.