Agu Vahur: enese brändimine on pidev protsess

CV-Online juhatuse esimehe Agu Vahuri sõnul on enese brändimine pidev protsess, mis tähendab suhtlemiskeskkondadesse mitmekülgse info üles laadimist ning aeg-ajalt googlest oma nime kontrollimist.

Agur Vahuri sõnul annavad internetiotsingu tulemused võimaluse otsida inimese kohta käivat informatsiooni kõigist avalikest allikatest. Professionaalsele karjäärile orienteeritud inimesed loovad seetõttu enda brändi, laadides mitmekülgset informatsiooni erinevatesse suhtluskeskkondadesse üles ning kontrollivad aeg-ajalt, milliseid tulemusi enda nime guugeldamine välja toob ning vajadusel loovad oma nime taha professionaalse imago täiendamiseks uut sisu.

Üheks võimaluseks luua endast postitiivset kujundit on luua endast videoesitlus, mille eesmärgiks on tekitada emotsionaalset meeldivust, mis täiendaks professionaalsete oskuste kirjeldust. Tööandja näeb tööotsija kehakeelt ja miimikat ning loob endale juba terviklikuma pildi konkreetsest inimesest ilma, et peaks otsima mõlemale poolele sobivat aega kohtumiseks. Vahuri sõnul on loomulikult oht, et tööandjale ei meeldi mingi konkreetne aspekt inimese välises imagos: prillid, soeng, ehted, lips ning ta seetõttu välistab teatud kandidaadid, kes faktiliste kompetentside alusel oleksid parimad kandidaadid konkreetse töö jaoks. Aga sama fenomen ohustab tööotsijat ka intervjuul tööandjaga kohtudes. Aga siis kulub selleks rohkem aega.

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Kristo Kiviorg

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Pidupäev Kuulsaalis

Pane pidu veerema Kuulsaalis! Lõbus ajaveetmine ja mõnusad söögid-joogid muudavad Sinu pidupäeva kõigile meeldejäävaks!

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara