MyJobGroup.co.uk juht Lee Fayer ütles, et tulemused näitavad, et britid kulutavad üha rohkem aega sotsiaalmeedia peale oma põhitöö arvelt ning see omab negatiivset efekti ettevõtete tootlikkusele üle kogu maailma.
Ta soovitab ettevõtetel teha järelevalvet sotsiaalsetes portaalides, kindlustamaks, et nende töötajad ei ole oma vabandust liialt kuritarvitama hakanud.
MyJobGroup.co.uk, mis opereerib brittide suurimat tööotsingportaali, uuris tuhandet inimest ja leidis, et 6% ehk peaaegu 2 miljonit Ühendkuningriikide 34 miljonilisest tööjõust veetis üle tunni sotsiaalmeedias sõbrustades, pilte ja videosid üles laadides või oma tegemistest säutsudes.
Uuringu kohaselt siseneb üle poole tööealisest elanikkonnast ehk 55% tööajal Facebooki, Twitterisse ja/või Myspace’i ja kolmandik neist kulutab seal vähemalt 30 minutit.
Ainult 14% tunnistas, et on seetõttu tööl vähem produktiivne ning 10% väitis, et sotsiaalmeedia on neid tööl isegi tulemuslikumaks muutnud. Sotsiaalse meedia võrgustikesse ligipääsu piiramist tööajal pooldavad vähesed.
Autor: Urve Vilk, Kadrin Karner