Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 30. august 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Evelin Mägioja läheb Rimist reklaamiagentuuri Idea juhiks

Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht, aasta turundusjuht 2009 Evelin Mägioja alustab 1. oktoobrist tööd reklaamiagentuuri Idea tegevjuhina.

Idea ühe osaniku Mark Eikneri sõnul annab Mägioja liitumine agentuurile uue hingamise ning värsket loomingulist energiat, mida Mägioja oma mitmekülgse kogemustepagasiga kaasa toob. "Kuna Evelin Mägioja on teinud oma karjääris läbi kõik etapid kuni turunduse tippjuhini välja ning on Eestis kahtlemata üks enim tunnustatud spetsialiste, siis usun, et tema kogemused ja energia avab ka meie klientidele uusi väljundeid," sõnas Eikner.

Ta hindas eelkõige Mägioja kogemust brändistrateegiate planeerimisel, oskust planeerida ja ellu viia edukaid müügi- ja lojaalsuskampaaniaid ning võimet integreerida turundust kommunikatsiooniga.

Mägioja vastusalaks jääb agentuuri igapäevane juhtimine ja arendamine, kliendisuhete haldamine ning klientide turundustegevuse strateegiline planeerimine. "Kindlasti teab Evelin Mägioja tänu isiklikule kogemusele erinevate agentuuridega töötamisel suurepäraselt, mida klient agentuurilt ootab ning kuidas agentuur tegutsema peaks," rääkis Eikner.

Evelin Mägioja peab Siirdumist Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuhi ametist Idea juhiks väljakutseks, mille ta huviga vastu võtab. Mägioja sõnul on ta kuue Rimi turundusalal töötatud aasta jooksul palju õppinud ning valmis oma tegevusvaldkonda laiendama. "Kui täna olen tegelenud ühe valdkonna ehk jaekaubanduse turunduse planeerimise ja elluviimisega, siis mulle on vägagi huvitavaks võimaluseks kaasa rääkida teiste  valdkondade ning brändide arengus," märkis ta.

Mägioja alustab Idea tegevjuhi ja juhatuse liikmena 1. oktoobril. Idea senine juhatuse liige ja tegevjuht Birjo Kiik alustab samast kuupäevast tööd reklaamiagentuuris Creatum strateegilise juhina. Samuti liitub ta Creatumi partnerite ringiga.

Evelin Mägioja on sündinud 1980 Tartus, lõpetanud Hugo Treffneri gümnaasiumi ning Tallinna Pedagoogikaülikooli psühholoogia erialal. 2004. aastast töötas ta kõigepealt ASis Kesko Food ning pärast Kesko ja Rimi ühinemist ASis Rimi Eesti Food turundus- ja kommunikatsioonijuhina. 2009. aastal pälvis ta Eesti suurimate ettevõtete turundusjuhtide seas läbi viidud küsitluse tulemusena aasta turundusjuhi tiitli.

Idea on asutatud 1996. aastal, mullu ühineti agentuuriga Baltic FCB Eesti üheks suuremaks reklaamiagentuuriks. Agentuuri suurkliendid on BMW, Drogas, G4S, IRL, Kraft Foods, Liviko, Olympic Casino, Seesam, Starman ja Säästumarket. Ettevõttes töötab 17 inimest. Idea eelmise aasta käive oli 17 miljonit krooni.

Idea kuulub Big Idea Groupi, mis ühendab 15 kommunikatsiooniettevõtet Eestis, Lätis ja Leedus. Grupi ettevõtete käive ületas mullu 250 miljonit krooni.

 

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700