11. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

City Motors müüs Facebooki fännilehe kaudu esimese auto

Automüük kolib Eestis Facebooki, nimelt õnnestus City Motorsil suhtlusvõrgustiku kaudu esimene auto maha müüa, vahendab Best Marketing.

Lisaks autoga andis CityMotors ostjale kaasa spetsiaalselt selle sündmuse puhuks valmistatud City Motorsi fännikaardi numbriga 0001, mis hakkab andma soodustusi auto järelteeninduselt ja mille omanikuks saab edaspidi iga City Motorsilt Facebooki lehe kaudu auto ostnud inimene. 

Algusaegadel üritas ettevõte Facebookis ka müügipakkumisi teha, kuid huvi puudumisel sellest loobuti ja pikka aega on suhtlus “seinal” olnud valdavalt meelelahutuslik (mängud, pildid, videod, konkursid) ja informeeriv (uued tooted).

29. septembril pani City Motors oma Facebooki seinale postituse: "Kallid fännid, me ei taha teile midagi müüa, ei, kaugel sellest :) ..aga siin on üks pakkumine, millest lihtsalt on vaja teada anda. Oktoobris jõuab müügile väga popp uue Megane'i eriseeria "Generation". Lihtne, kõik vajalik olemas, ei midagi üleliigset ja hind väga soodne. Kui tead kedagi, keda see huvitab - JAGA!" ja 7. oktoobril sai esimene auto ostnud Facebooki fänn selle kätte. 

 

 

Autor: Urve Vilk, Bestmarketing. com

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700