Lisaks autoga andis CityMotors ostjale kaasa spetsiaalselt selle sündmuse puhuks valmistatud City Motorsi fännikaardi numbriga 0001, mis hakkab andma soodustusi auto järelteeninduselt ja mille omanikuks saab edaspidi iga City Motorsilt Facebooki lehe kaudu auto ostnud inimene.
Algusaegadel üritas ettevõte Facebookis ka müügipakkumisi teha, kuid huvi puudumisel sellest loobuti ja pikka aega on suhtlus “seinal” olnud valdavalt meelelahutuslik (mängud, pildid, videod, konkursid) ja informeeriv (uued tooted).
29. septembril pani City Motors oma Facebooki seinale postituse: "Kallid fännid, me ei taha teile midagi müüa, ei, kaugel sellest :) ..aga siin on üks pakkumine, millest lihtsalt on vaja teada anda. Oktoobris jõuab müügile väga popp uue Megane'i eriseeria "Generation". Lihtne, kõik vajalik olemas, ei midagi üleliigset ja hind väga soodne. Kui tead kedagi, keda see huvitab - JAGA!" ja 7. oktoobril sai esimene auto ostnud Facebooki fänn selle kätte.
Autor: Urve Vilk, Bestmarketing. com