Fännid tapsid uue logo

Gap Inc. oli sunnitud peale sotsiaalmeedias tekkinud fännide pahameeletormi uue logi väljanägemise suhtes naasma varasema logo juurde.

Peale uue logo tutvustamist tekkinud tuhandete Facebooki ja Twitteri kasutajate pahameeletormi tõttu oli ettevõte sunnitud pöörduma tagasi oma vana  klassikalise sinisel taustal valgete tähtedega kirjutatud logo juurde, mida rõivaste jaemüügifirma on kasutanud juba 20 aastat.

Uus tutvustatud logo oli siniste tähtedega kirjutatud nimi valgel tasutal, mida kaunistas pisikene ruut üleval paremal nurgas. Uue logo tutvustamisele internetis järgnesid aga pahased kommentaarid logo uue väljanägemise kohta. Pahameel levis algul Facebookis, kust see kandus peagi edasi blogidesse ja erinevatele saitidele. Tekkis ka mitu pilalehte, kus uus logo välja naerdi. Õli valas tulle fakt, et firma ei nõustunud algul CNN´i palvel toimuvat kommenteerima.     

Lõpuks oli firma esindja sunnitud tunnistama: "Kuulsime valjult ja selgelt, et teile ei meeldi uus logo. Õppisime teie reageeringutest palju.Tahame ainult seda, mis on meie kaubamärgi ja kliendi jaoks parim." 

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Pidupäev Kuulsaalis

Pane pidu veerema Kuulsaalis! Lõbus ajaveetmine ja mõnusad söögid-joogid muudavad Sinu pidupäeva kõigile meeldejäävaks!

Korralda oma koolitus või konverents tulirelvamuuseumis ja lasketiirus

Taktikalise laskmise keskus suudab teile korraldada unustamatu firmaürituse. Meie konverentsiruum asub tulirelvamuuseumis, kus saab tutvuda tulirelvade ajalooga, viia läbi koolitusi või konverentse.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara