Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 15. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rohkem nalja turundusse!

Hollandi visionäär René C.W. Boender soovitab turunduses kasutada rohkem huumurit ja nalja.

Great Opportunities asutaja René C.W. Boender usub, et turunduses tasuks rohkem kasutada nalja ja huumorit ning kindlasti kasutada infotehnoloogiliselt erinevaid võimalusi, näiteks Youtube´i. „ Nali ja tähelepanu on hapnik, mis lükkab su äri käima ja kasvatab müüki,“ sõnas ta Pärnu Juhtimiskonverentsil.

„Unista, julge ja vii ellu. Me ei tohi muutuda rutiini ohvriks, vaid peame säilitama sama nälja ja energia, mis meil oli peale ülikooli lõpetamist,“ soovitas Boender turundajatele. „Ei tasu alahinnata hea loo ja humoorika teostuse tähtsust reklaamis.“  

Sotsiaalmeedias aktiivsete ettevõtete läbimüük kasvab Boenderi sõnul 18%, eriti on sotsiaalmeediast kasu juhul, kui tegutseda oma riigist väljaspool. "Ja miks mitte seda kasutada, see on ju tasuta!“ rõhutas Boender.

 

„Kui Facebooki kasutajad oleksid ühe riigi kodanikud, oleks see riik Hiina ja India järel elanike arvult kolmandal kohal maailmas. Küsimus pole selles, kas turundada Facebookis või mitte, vaid kuidas seda kõige paremini teha.“

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700