Liftioraatori ABC 

Ameerikalikule liftikõne ootusele ei ole ilmselt küll oma äri siin maal arukas rajada, aga enamusele meist kulub ära oskus ennast paremini müüa. Kuidas tutvustada oma äri kui Sulle antakse selleks mõnikümmend sekundit, vahendab juhtimine.ee.

Milline siis peaks olema üks õige liftikõne? Sarah Kessler vastab sellele Mashable lehel:

    * Alusta sellest, et kirjeldad probleemi, mida Sinu firma lahendab ja miks Sinu lahendus senistest parem on. Too oma toote või teenuse "iva" välja ilma keerutamata ja kiirelt.
   
* Näitlikusta ja ilmesta nii palju kui võimalik - abiks võivad olla nii pildid, joonised kui videod.
   
* Ära mine mütsiga lööma - harjuta oma liftikõnet erinevate inimeste peal ja pidevalt. Enam-vähem ei ole piisavalt hea. Anna endale ise ja lase ka teistel anda oma etteastele hindeid skaalal 1...10. Ainul 10 on piisavalt hea.

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Juhtimine. ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara