4. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Liftioraatori ABC 

Ameerikalikule liftikõne ootusele ei ole ilmselt küll oma äri siin maal arukas rajada, aga enamusele meist kulub ära oskus ennast paremini müüa. Kuidas tutvustada oma äri kui Sulle antakse selleks mõnikümmend sekundit, vahendab juhtimine.ee.

Milline siis peaks olema üks õige liftikõne? Sarah Kessler vastab sellele Mashable lehel:

    * Alusta sellest, et kirjeldad probleemi, mida Sinu firma lahendab ja miks Sinu lahendus senistest parem on. Too oma toote või teenuse "iva" välja ilma keerutamata ja kiirelt.

   

* Näitlikusta ja ilmesta nii palju kui võimalik - abiks võivad olla nii pildid, joonised kui videod.

   

* Ära mine mütsiga lööma - harjuta oma liftikõnet erinevate inimeste peal ja pidevalt. Enam-vähem ei ole piisavalt hea. Anna endale ise ja lase ka teistel anda oma etteastele hindeid skaalal 1...10. Ainul 10 on piisavalt hea.

 

Autor: Urve Vilk, Juhtimine. ee

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700