"Pole saladus, et enamik ettevõtteid on pidanud oma turunduseelarvet drastiliselt vähendama. Seega otsivad paljud võimalusi maksta tulemuste, mitte tühjade lubaduste eest," märkis Altex Marketingi asutaja Robin Gurney. Tulemus, mille eest maksta, võib olla ükskõik mis, alates uudiskirja tellimisest, küsimustikule vastamisest või proovisõiduks aja kinni panemisest kuni kauba ostmiseni internetis, lisas ta.
Elioni reklaamimüügijuht Sten Klemm kinnitas Altex Marketingi pressiteates, et antud lahendus on uudseks võimaluseks reklaamiandjatel omi kampaaniaid läbi viia. Nii suuremate kui ka väiksemate veebikeskkondade jaoks on see täiendav tuluteenimisviis, lisas ta. “Kokkuvõttes aitab see Eesti veebireklaamituru arengule igati kaasa, sest pakub kõigile senisest rohkem paindlikke valikuvõimalusi,” lisas Klemm.
Uue teenuse tehnilise juhi Tõnis Hinnosaare ütlusel loodi pay4results.eu võrgustik, et turundus ei tunduks nagu must auk. "Samuti võimaldab see kõigil, kes internetis tegutsevad, raha teenima hakata. Kui sul on koduleht, ajaveeb, Facebook või Twitteri lehekülg, võid partneriks saades pay4results.eu abil raha teenida," selgitas ta.
Pay4results.eu kannab esimese kümne tuhande partneriks liitunu kasutajakontole seitse eurot (109,5 krooni), kulutades kokku enam kui miljon krooni. Reklaamijatena on juba liitunud Ferratum, Studio Moderna ja mitmed teised ettevõtted. Pay4results.eu partneriteks ehk reklaamide avaldajateks võivad olla nii ettevõtted kui eraisikud.
Pay4results.eu loodab aasta jooksul alustada tööd 15 riigis, mis annab Eesti eksportijatele võimaluse jõuda teistele turgudele.
Autor: Urve Vilk, Indrek Kald