Kolm reklaami, mis tõid rohkelt uusi kliente

Linnapildis ennast reklaamivaid ettevõtteid on palju, enim teevad reklaami tuntud reklaamigigandid, kes end ka mujal palju reklaamivad.

Küsimusele, missugused valdkonnad praegu enim välireklaami kasutavad, vastates nimetas JCDecaux Eesti OÜ turunduskoordinaator Katri Horma kolme peamist: jaekaubandus, telekommunikatsioon ja esmatarbekaubad. Ta lisas, et linnapildis end esitlevate firmade nimistu on väga kirju.
Nimekirja ladvikus paiknevad tuntuimad reklaamigigandid, seljatades konkurente kordades suuremate mahtudega. “Põhilised välireklaami kasutajad on ikka need, kes üldiseltki end palju reklaamivad,” kinnitas Horma.

Välireklaami kasutavad ettevõtted, mis soovivad nimetatud väljundi kaudu pakutavat toodet või teenust tutvustada, olles esindatud hoolega läbimõeldud asukohas.

Tekkinud kontaktide arv loetakse üle
Tehnilise poole pideva täiustumise kõrval nimetas Horma olulisima arengusuunana püüdlusi välireklaamide efektiivsust tulevikus mõjusamalt tõestada.
“Baltikumis on käivitatud uuring, mille eesmärk on näidata välireklaamiga saadavate kontaktide hulka. Kuna välireklaamil endal puudub editoriaalne keskkond, siis on tegu keeruka uuringuga, mis arvestab nii erinevaid liikumismustreid, valgustust, reklaamikandjate asetust kui ka arvu,” selgitas Horma. Tagamaks, et ettevõtted ka tulevikus välireklaami eest maksta tahavad, peavad toimuma muutused.

Kolm välireklaami, mis tõid rohkelt uusi kliente

Kiire internet


Elioni selle aasta aprillis korraldatud kampaania, kus kliente hüperkiire internetiga meelitati, osutus üliedukaks, kuna reklaamitahvlitega tabati märki topelt – asukoha ja kujundusega.
Kampaanias kasutati ka teisi meediakanaleid, kuid välireklaami olulisust ei tohi alahinnata. 
Emori reklaamide mäletamise uuring näitab ilmekalt, kuivõrd meeldejääv on hinnakommunikatsioon. Kõnealuse kampaania reklaamplakati keskel ilutses number 200 ehk igakuine summa, mille eest saab hüperkiirust aasta lõpuni tarvitada.
Plakatitel oli vähe teksti – selge, lihtne ja ülevaatlik kujundus on tabava plakati võtmesõnad.
Plakatid paiknesid peamiselt korrusmajade vahetus naabruses ehk võimalike kasutuskohtade ideaalseimas läheduses.

Gefilus


Valio Eesti tõi eelmisel aastal turule uue joogijogurti Valio Gefilus, tutvustades joogipoolist lansseerimiskampaania raames.
Positiivsed resultaadid tagas konkreetne ja arusaadav plakatikujundus ning A-Selver ASi peasissekäigu läheduses eksponeerimine. 
Sama kaupluseketi erinevate poodide (kus oli välireklaam üleval ja kus polnud) käibemuutuste kohta tehti analüüs. Välimeedia kindlustas 18% suurema läbimüügi. 
Säärane meetod on rakendatav ja töötab mõjusalt peamiselt impulsiivselt ostetavate toodete puhul.

 Äriharidus


EBS Education OÜ asetas kevadel tänavatele plakatid, mille keskmes oli hamburgeri kujund tekstiga “Unistad topeltjuustust või oma burgeriketist?“
Estonian Business Schooli eesmärk oli tekitada poleemikat, diskussioone ja testida sihtgruppi ehk õpilasi ja üliõpilasi, sest süvenemata näib tõesti olevat tegemist lihtsa söögireklaamiga. 
Hilisem kvaliteediküsitlus kinnitas, et 79% mõistis tausta ja seostas reklaami EBSiga. 13% vastajatest paraku uskuski, et reklaamiga presenteeriti maitsvat burgerit.

Allikas: Katri Horma, JCDecaux Eesti turunduskoordinaator


 

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Ain Kivesti

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Korralda oma koolitus või konverents tulirelvamuuseumis ja lasketiirus

Taktikalise laskmise keskus suudab teile korraldada unustamatu firmaürituse. Meie konverentsiruum asub tulirelvamuuseumis, kus saab tutvuda tulirelvade ajalooga, viia läbi koolitusi või konverentse.

Pidupäev Kuulsaalis

Pane pidu veerema Kuulsaalis! Lõbus ajaveetmine ja mõnusad söögid-joogid muudavad Sinu pidupäeva kõigile meeldejäävaks!

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara