6. detsember 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tahad, et Su sõnum jõuaks kohale? 

Texase ülikooli psühholoogiaprofessor Art Markman, kes on viimased kümme aastat uurinud otsuste tegemise ja inimeste motiveerimise oskuseid annab paar hüva nõuannet oma koosoleku, esitluse või kõnede tõhusamaks muutmiseks.

Markman ütleb, et kõige võimsam põhimõte on tegelikult äärmiselt lihtne - tuleb teada ja meeles pidada fakti, et inimene suudab tavaliselt meelde jätta kuni kolm eraldiseisvat asja - olgu see siis kohtumisel, loengus, artiklis või raamatus, vahendab juhtimine.ee.

Seega - oma sõnumi inimestele viimiseks keskendu ainult kolmele punktile:

• Koosoleku, kõne või esitluse alguses too välja kolm teemat, millele keskendute.

• Väldi uute teemade lisandumist koosoleku vmt jooksul.

• Too igas teemas välja need kolm punkti, mida tahad, et kuulajad hiljem mäletavad ning mida nad peavad tegema.

Kasutades rohkem kui kolme punkti võid olla kindel, et osalejad mäletavad peale koosoleku lõppu erinevaid asju. Kuigi see võib mingites olukordades olla kasulik, on see enamjaolt siiski ainult segadust ja probleeme tekitav. Elementaarne? Aga kas Sa kasutad seda juba? Steve Jobs teab seda reeglit ja kasutab juba ammu, tema presentatsioonid on legendaarsed.

 

Autor: Urve Vilk, Juhtimine. ee

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700