Markman ütleb, et kõige võimsam põhimõte on tegelikult äärmiselt lihtne - tuleb teada ja meeles pidada fakti, et inimene suudab tavaliselt meelde jätta kuni kolm eraldiseisvat asja - olgu see siis kohtumisel, loengus, artiklis või raamatus, vahendab juhtimine.ee.
Seega - oma sõnumi inimestele viimiseks keskendu ainult kolmele punktile:
• Koosoleku, kõne või esitluse alguses too välja kolm teemat, millele keskendute.
• Väldi uute teemade lisandumist koosoleku vmt jooksul.
• Too igas teemas välja need kolm punkti, mida tahad, et kuulajad hiljem mäletavad ning mida nad peavad tegema.
Kasutades rohkem kui kolme punkti võid olla kindel, et osalejad mäletavad peale koosoleku lõppu erinevaid asju. Kuigi see võib mingites olukordades olla kasulik, on see enamjaolt siiski ainult segadust ja probleeme tekitav. Elementaarne? Aga kas Sa kasutad seda juba? Steve Jobs teab seda reeglit ja kasutab juba ammu, tema presentatsioonid on legendaarsed.
Autor: Urve Vilk, Juhtimine. ee