Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 11. jaanuar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vaata, milliste reklaamiagentuuridega soovivad turundusjuhid koostööd teha

Eesti turundusjuhid soovivad enim teha koostööd Taevas Ogilvy, Tanki ja Divisioniga, selgus Eesti turundusjuhtide seas läbi viidud uuringust, vahendab Best Marketing.

Eesti Reklaamiagentuuride Liidu tellimusel 2010. aasta aasta viimases kvartalis Eesti turundusjuhtide seas läbiviidud rahulolu ja lojaalsuse uuringust selgub, et reklaamiagentuuride maine on klientide hinnangul jätkuvalt tõusuteel. Turundusjuhid peavad agentuuri hindamisel kõige olulisemaks strateegilist kaasamõtlemist ja eristuvate loovlahenduste pakkumist.

Uuringust selgub ka turundusjuhtide koostöösoov erinevate reklaamiagentuuridega ning agentuuride üldine tuntus. Eesti turundusjuhid soovivad enim teha koostööd reklaamiagentuuriga Taevas Ogilvy, järgnevad Tank ning Division.

Kõige suurema spontaanse tuntusega reklaamiagentuur on Der Tank, esmamainimistel on Der Tanki ja Taevas Ogilvy positsioon võrdne, järgnevad Kontuur Leo Burnett, Division ja Age McCann.

Uuringus, mille viis läbi GfK Custom Research Baltic, küsitleti 242 Eesti turundusjuhti.

Loe pikemalt Best Marketingist..

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700