10. veebruar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas saada hakkama ootamatustega?

Ootamatusi juhtub ikka - olgu siis tegemist linna tabanud lumetormiga või telekomifirmat tabanud rikkega. See kui hästi oskad ootamatustele reageerida on aga see, mis võib suures osas määrata ära selle, kuidas kliendid ja partnerid seda juhtumit edaspidi mäletavad.

John Baldoni toob HBRi blogis välja 3 soovitust, mida saame selles osas suurtelt juhtidelt õppida.

1. Hinda mis tegelikult juhtus. Sageli tormatakse lahendama ja selgitama enne kui olukorrast aru saadakse. Kui vähegi võimalik uuri välja, mis toimub ja mis on selle põhjuseks.

2. Tegutse operatiivselt, kuid mitte kiirustades. Ära siiski eelmisesse punkti takerdu - sellel hetkel kui ülevaade on olemas tuleb kiirelt tegutseda, mitte jääda viimaseid infokilde koguma. Ole reibas - väsinud ja tüdinud inimese selgitused panevad kuulajad muretsema.

3. Ole paindlik. Ära jää kinni ühte strateegiasse ning ole valmis uue info ilmnemisel tegutsemist korrigeerima.

Autor: Urve Vilk, Juhtimine. ee

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700