AS-i Tallinna Vesi kliendikommunikatsiooni juhi Mariliis Toppi sõnul on kampaania „Looduse terviseks“ peamine eesmärk tõsta elanikkonna teadlikkust sellest, et kraanivesi on sama puhas ja kvaliteetne kui pudelivesi ning julgustada tarbijaid restoranides kraanivett küsima. "Pudelivee eelistamine on sageli harjumuse või vähese teadlikkuse küsimus – mitmel pool maailmas on aga kraanivee pakkumine restoranides saanud heaks tavaks," selgitas ta.
Möödunud suvel juhiti meedias korduvalt tähelepanu sellele, et Tallinna toitlustusasutustes pole kraanivee pakkumine toidu kõrvale kuigi levinud. "Algava teavituskampaania ja heade koostööpartnerite abiga soovimegi nüüd astuda olulise sammu edasi selle mõtteviisi muutumise suunas," märkis Topp ja lisas, et kraanivee eelistamine kaitseb ka loodust, kuna kvaliteetne joogivesi ei vaja eraldi transporti ega pakendamist.
Kampaaniaga „Looduse terviseks“ on tänaseks liitunud restoranid Sfäär, Platz ja Rucola ning kokteilibaar Butterfly Lounge. Kampaaniast saab lähemalt lugeda siit.