Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 10. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Info-Auto: kui reklaami ei tee, rohtub klientide tee salongi

Kui reklaami osas vait jääda, rohtub klientide tee salongi, rääkis reklaami tegemise vajalikkusest Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu turunduskonverentsil Password. 

„Alati töötavad atraktiivsed pakkumised, eriti hästi töötavad sellised pakkumised, mis ka enda jaoks atraktiivsed tunduvad,“ rääkis Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu. 

„Kõige paremini töötab printreklaam kui seda miksida onlinega,“ rääkis Lilipuu ajalehereklaamide eelistamisest „ja veelgi paremini töötab see sel juhul kui õnnestub see lisaks liita veel telega.“

Hästi töötavad Lilipuu sõnul kampaaniad, mis on legendaarsed ja mida on igal aastal võimalik uuesti korrata. „Mõnikord on ka nii, et pole ühtegi atraktiivset pakkumist, aga midagi oleks vaja müügi suurendamiseks teha. Siis aitavad hädast välja kiiksuga pakkumised.“  .

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700