Info-Auto: kui reklaami ei tee, rohtub klientide tee salongi

Kui reklaami osas vait jääda, rohtub klientide tee salongi, rääkis reklaami tegemise vajalikkusest Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu turunduskonverentsil Password. 

„Alati töötavad atraktiivsed pakkumised, eriti hästi töötavad sellised pakkumised, mis ka enda jaoks atraktiivsed tunduvad,“ rääkis Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu. 

„Kõige paremini töötab printreklaam kui seda miksida onlinega,“ rääkis Lilipuu ajalehereklaamide eelistamisest „ja veelgi paremini töötab see sel juhul kui õnnestub see lisaks liita veel telega.“

Hästi töötavad Lilipuu sõnul kampaaniad, mis on legendaarsed ja mida on igal aastal võimalik uuesti korrata. „Mõnikord on ka nii, et pole ühtegi atraktiivset pakkumist, aga midagi oleks vaja müügi suurendamiseks teha. Siis aitavad hädast välja kiiksuga pakkumised.“  .

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Pidupäev Kuulsaalis

Pane pidu veerema Kuulsaalis! Lõbus ajaveetmine ja mõnusad söögid-joogid muudavad Sinu pidupäeva kõigile meeldejäävaks!

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara