Tele2: jätkame tagurlikult panustamist traditsioonilisse meediasse

Tele2 turundusdirektor Kristjan Seeman rääkis turunduskonverentsil Password, miks ettevõte on tagurlik ning panustab suure osa turunduseelarvest traditsioonilisse meediasse, eelkõige telereklaami.

"Ehkki inimesed on 24/7 onlines ja tundub, et tasuks pigem seal ennast reklaamida, pole see alati toimiv reegel. On väga oluline, millised eesmärgid on ettevõte oma brändile seadnud," rääkis Seeman. Nii viidi möödunud suvel koostöös EMORiga läbi uuring, millised on väärtused, mida klient ootab.

Teleklipil on Seemani sõnul olemas vajalik emotsionaalsus: pilt, heli ja muusika, mis mängivad olulist rolli. „Just noorte sihtgrupis on näiteks muusikal teleklipis väga oluline roll, reklaame mäletatakse just muusika järgi, selgub uuringutes,“ rääkis Seeman. 

„Teles on emotsionaalsus suurem ja emotsionaalsed klipid jäävad meelde. Tänu telele toimub ka suurem vaataja kaasamine. Teles jõuab kiiresti ja massiliselt kliendini. Lisaks soodne konatktihind. Telereklaamidest räägitakse teistega ja otsitakse selle kohta hiljem infot ka sotsiaalsest meediast,“ rääkis Seeman telereklaami eelistest.

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Pidupäev Kuulsaalis

Pane pidu veerema Kuulsaalis! Lõbus ajaveetmine ja mõnusad söögid-joogid muudavad Sinu pidupäeva kõigile meeldejäävaks!

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara