"Ehkki inimesed on 24/7 onlines ja tundub, et tasuks pigem seal ennast reklaamida, pole see alati toimiv reegel. On väga oluline, millised eesmärgid on ettevõte oma brändile seadnud," rääkis Seeman. Nii viidi möödunud suvel koostöös EMORiga läbi uuring, millised on väärtused, mida klient ootab.
Teleklipil on Seemani sõnul olemas vajalik emotsionaalsus: pilt, heli ja muusika, mis mängivad olulist rolli. „Just noorte sihtgrupis on näiteks muusikal teleklipis väga oluline roll, reklaame mäletatakse just muusika järgi, selgub uuringutes,“ rääkis Seeman.
„Teles on emotsionaalsus suurem ja emotsionaalsed klipid jäävad meelde. Tänu telele toimub ka suurem vaataja kaasamine. Teles jõuab kiiresti ja massiliselt kliendini. Lisaks soodne konatktihind. Telereklaamidest räägitakse teistega ja otsitakse selle kohta hiljem infot ka sotsiaalsest meediast,“ rääkis Seeman telereklaami eelistest.