Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 10. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tele2: jätkame tagurlikult panustamist traditsioonilisse meediasse

Tele2 turundusdirektor Kristjan Seeman rääkis turunduskonverentsil Password, miks ettevõte on tagurlik ning panustab suure osa turunduseelarvest traditsioonilisse meediasse, eelkõige telereklaami.

"Ehkki inimesed on 24/7 onlines ja tundub, et tasuks pigem seal ennast reklaamida, pole see alati toimiv reegel. On väga oluline, millised eesmärgid on ettevõte oma brändile seadnud," rääkis Seeman. Nii viidi möödunud suvel koostöös EMORiga läbi uuring, millised on väärtused, mida klient ootab.

Teleklipil on Seemani sõnul olemas vajalik emotsionaalsus: pilt, heli ja muusika, mis mängivad olulist rolli. „Just noorte sihtgrupis on näiteks muusikal teleklipis väga oluline roll, reklaame mäletatakse just muusika järgi, selgub uuringutes,“ rääkis Seeman. 

„Teles on emotsionaalsus suurem ja emotsionaalsed klipid jäävad meelde. Tänu telele toimub ka suurem vaataja kaasamine. Teles jõuab kiiresti ja massiliselt kliendini. Lisaks soodne konatktihind. Telereklaamidest räägitakse teistega ja otsitakse selle kohta hiljem infot ka sotsiaalsest meediast,“ rääkis Seeman telereklaami eelistest.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700