Tele2: jätkame tagurlikult panustamist traditsioonilisse meediasse

Tele2 turundusdirektor Kristjan Seeman rääkis turunduskonverentsil Password, miks ettevõte on tagurlik ning panustab suure osa turunduseelarvest traditsioonilisse meediasse, eelkõige telereklaami.

"Ehkki inimesed on 24/7 onlines ja tundub, et tasuks pigem seal ennast reklaamida, pole see alati toimiv reegel. On väga oluline, millised eesmärgid on ettevõte oma brändile seadnud," rääkis Seeman. Nii viidi möödunud suvel koostöös EMORiga läbi uuring, millised on väärtused, mida klient ootab.

Teleklipil on Seemani sõnul olemas vajalik emotsionaalsus: pilt, heli ja muusika, mis mängivad olulist rolli. „Just noorte sihtgrupis on näiteks muusikal teleklipis väga oluline roll, reklaame mäletatakse just muusika järgi, selgub uuringutes,“ rääkis Seeman. 

„Teles on emotsionaalsus suurem ja emotsionaalsed klipid jäävad meelde. Tänu telele toimub ka suurem vaataja kaasamine. Teles jõuab kiiresti ja massiliselt kliendini. Lisaks soodne konatktihind. Telereklaamidest räägitakse teistega ja otsitakse selle kohta hiljem infot ka sotsiaalsest meediast,“ rääkis Seeman telereklaami eelistest.

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Eesti Vabaõhumuuseum – ajal on lugu!

Rocca al Mares, Tallinna kesklinnast kõigest 15-minutilise sõidu kaugusel asub imeline paik – Eesti Vabaõhumuuseum. Ürituste korraldamiseks leiab siit erinevaid peo- ja seminariruume, kauni looduskeskkonna ning meeliülendavad maitseelamused.

V nagu vesi ja vaba aeg – V Spaa- ja Konverentsihotellis

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara