Mida rohkem klient Sinu toodet igatseb, seda vähem ta seda hiljem naudib 

Toodete kättesaadavuse piiramine suurendab inimeste soovi seda toodet saada, aga vähendab nende rahulolu selle tootega peale seda kui nad on selle saanud, selgub Stanfordi Ülikooli turundusprofessori Uzma Khan juhtimisel läbiviidud uuringust, vahendab juhtimine.ee.

Uuringus raames tehti katse, mille eduka sooritamise korral oli võimalik saada kinkekaart. Selgus, et osalejad, kes esimene kord kaarti ei võitnud, olid valmis selle eest maksma 43% rohkem kui need, kes selle võitsid ning vaid 22% nendest otsustas seda kaarti pärast ise kasutada, samal ajal kui esimesel katsel kaardi saanute seas oli kaardi kasutajate osakaal 57%.

Turundajate jaoks põnev teadmine - mida rohkem klient Sinu toodet igatseb, seda vähem ta seda hiljem naudib. Uzma Khan soovitab olla defitsiidi teadliku tekitamisega väga ettevaatlik - see tõstab lühiajaliselt müüki, aga sellel võivad olla pikaajalised tagajärjed - nagu negatiivne mõju teiste toodete müügile, kordusostudele ning lojaalsusele.

 

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Juhtimine. ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Pidupäev Hestia Hotel Laulasmaa Spa's

Laulasmaa loodus on maagiline. Just siit on ammutanud inspiratsiooni maailma enim mängitud kaasaegne helilooja Arvo Pärt ja just siin on seetõttu 2018. aasta sügisel avanemas muusikasõprade meka – Arvo Pärdi Keskus. Kust siis veel ammutada häid mõtteid, kui mitte Laulasmaalt?

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara