Mida rohkem klient Sinu toodet igatseb, seda vähem ta seda hiljem naudib 

Toodete kättesaadavuse piiramine suurendab inimeste soovi seda toodet saada, aga vähendab nende rahulolu selle tootega peale seda kui nad on selle saanud, selgub Stanfordi Ülikooli turundusprofessori Uzma Khan juhtimisel läbiviidud uuringust, vahendab juhtimine.ee.

Uuringus raames tehti katse, mille eduka sooritamise korral oli võimalik saada kinkekaart. Selgus, et osalejad, kes esimene kord kaarti ei võitnud, olid valmis selle eest maksma 43% rohkem kui need, kes selle võitsid ning vaid 22% nendest otsustas seda kaarti pärast ise kasutada, samal ajal kui esimesel katsel kaardi saanute seas oli kaardi kasutajate osakaal 57%.

Turundajate jaoks põnev teadmine - mida rohkem klient Sinu toodet igatseb, seda vähem ta seda hiljem naudib. Uzma Khan soovitab olla defitsiidi teadliku tekitamisega väga ettevaatlik - see tõstab lühiajaliselt müüki, aga sellel võivad olla pikaajalised tagajärjed - nagu negatiivne mõju teiste toodete müügile, kordusostudele ning lojaalsusele.

 

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Juhtimine. ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Pidupäev Kuulsaalis

Pane pidu veerema Kuulsaalis! Lõbus ajaveetmine ja mõnusad söögid-joogid muudavad Sinu pidupäeva kõigile meeldejäävaks!

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

ÄRIPÄEV AS otsib ASSISTENTI

Äripäev AS

28. september 2018

Teabevara