Aasta turundustegu 2010: Leiburi Saib
Aasta Turundustegu 2010 Grand Prix võitis Leiburi "Saib" lansseerimine. Passwordi laval esitles Leiburi edulugu ettevõtte juhatuse esimees Asso Lankots. Leiburi turundusjuht on Kai Põldemaa, reklaamiagentuuriks Ecwador, meediaagentuuriks Media House, videoproduktsiooni eest vastutas Nafta.
Konkursi finaali jõudsid ka Cherry.ee turuletoomine, Premia koonusjäätise "Eriti Rammus" turuletoomine, Saku Rocki kampaania "Tabula Raza" ja SEB uue internetipanga lansseerimine. Žürii valis finalistid ja võitja välja 32 konkursile esitatud töö hulgast.
Aasta turundustiim 2010: EMT
Best Marketing viis turundajate seas läbi uuringu, et selgitada välja Eesti parim turundustiim aastal 2010. Selleks paluti 100 ettevõtte turundusjuhil hinnata oma konkurentide tööd ja nimetada Aasta Turundustiim 2010. Enim hääli kogus EMT, kellele järgnesid Estravel, Premia, Saku, SEB ja Tele2.
Aasta meediategu: 2010: SEB internetipank
Aasta Meediategu 2010 Grand Prix võitis meediaagentuur Mediapool Vizeum SEB uue internetipanga lansseerimise eest. Ühtlasi oli see žürii hinnangul parim innovaatilise meediakasutusega kampaania. Aasta Meediategu 2010 konkursile esitati 7 meediaagentuuri poolt 24 tööd.
Integreeritud meediakampaaniate kategoorias võitis Saku Rocki kampaania "Tabula Raza" (meediagentuur: OMD Estonia), TV- või raadiokampaaniate kategooria parim oli "Pizza Ristorante" (klient: Dr Oetker, meediagentuur: OMD Estonia), väikse eelarvega kampaaniate kategoorias võitis diabeedihaigete laste toetuskampaania "Maailm naeratab" (meediagentuur: Initiative) ja digitaalse meedia kampaaniatest oli parim "Starman Start" (meediaagentuurid: Media Contacts ja MPG).
Aasta meediaagentuur 2010: Mediacom
Best Marketing viis turundajate seas läbi uuringu, mille eesmärgiks oli selgitada välja Eesti parim meediaagentuur aastal 2010. Metoodika oli lihtne – palusime 100-l suure või keskmise suurusega ettevõtte turundusjuhil nimetada kolm nende arvates parimat meediaagentuuri. Enim hääli kogus MediaCom, kellele järgnesid Media House MediaBroker, Mediapool Vizeum ja OMD Estonia.
Aasta sotsiaalkampaania 2010
Aasta Sotsiaalkampaania tiitel jäi seekord välja andmata, sest selles kategoorias selget võitjat žürii hinnangul ei olnud. Parimatena jäid tasavägiselt sõelale Eesti Kaitseväe kampaania "Vapruse kutse", vähemuste võrdse kohtlemise kampaania "Erinevus rikastab" ja euroteavituskampaania.
Pikemalt loe Best Marketingi blogist.