Eesti turunduse parimad 2010

Reedel jagati Tallinnas Vene Teatris toimunud aasta turundussündmusel Password turundusauhindu.

Aasta turundustegu 2010: Leiburi Saib

Aasta Turundustegu 2010 Grand Prix võitis Leiburi "Saib" lansseerimine. Passwordi laval esitles Leiburi edulugu ettevõtte juhatuse esimees Asso Lankots. Leiburi turundusjuht on Kai Põldemaa, reklaamiagentuuriks Ecwador, meediaagentuuriks Media House, videoproduktsiooni eest vastutas Nafta.

Konkursi finaali jõudsid ka Cherry.ee turuletoomine, Premia koonusjäätise "Eriti Rammus" turuletoomine, Saku Rocki kampaania "Tabula Raza" ja SEB uue internetipanga lansseerimine. Þürii valis finalistid ja võitja välja 32 konkursile esitatud töö hulgast.

Aasta turundustiim 2010: EMT

Best Marketing viis turundajate seas läbi uuringu, et selgitada välja Eesti parim turundustiim aastal 2010. Selleks paluti 100 ettevõtte turundusjuhil hinnata oma konkurentide tööd ja nimetada Aasta Turundustiim 2010. Enim hääli kogus EMT, kellele järgnesid Estravel, Premia, Saku, SEB ja Tele2.

Aasta meediategu: 2010: SEB internetipank

Aasta Meediategu 2010 Grand Prix võitis meediaagentuur Mediapool Vizeum SEB uue internetipanga lansseerimise eest. Ühtlasi oli see þürii hinnangul parim innovaatilise meediakasutusega kampaania. Aasta Meediategu 2010 konkursile esitati 7 meediaagentuuri poolt 24 tööd.

Integreeritud meediakampaaniate kategoorias võitis Saku Rocki kampaania "Tabula Raza" (meediagentuur: OMD Estonia), TV- või raadiokampaaniate kategooria parim oli "Pizza Ristorante" (klient: Dr Oetker, meediagentuur: OMD Estonia), väikse eelarvega kampaaniate kategoorias võitis diabeedihaigete laste toetuskampaania "Maailm naeratab" (meediagentuur: Initiative) ja digitaalse meedia kampaaniatest oli parim "Starman Start" (meediaagentuurid: Media Contacts ja MPG).

Aasta meediaagentuur 2010: Mediacom

Best Marketing viis turundajate seas läbi uuringu, mille eesmärgiks oli selgitada välja Eesti parim meediaagentuur aastal 2010. Metoodika oli lihtne – palusime 100-l suure või keskmise suurusega ettevõtte turundusjuhil nimetada kolm nende arvates parimat meediaagentuuri. Enim hääli kogus MediaCom, kellele järgnesid Media House MediaBroker, Mediapool Vizeum ja OMD Estonia.

Aasta sotsiaalkampaania 2010

Aasta Sotsiaalkampaania tiitel jäi seekord välja andmata, sest selles kategoorias selget võitjat þürii hinnangul ei olnud. Parimatena jäid tasavägiselt sõelale Eesti Kaitseväe kampaania "Vapruse kutse", vähemuste võrdse kohtlemise kampaania "Erinevus rikastab" ja euroteavituskampaania.

 Pikemalt loe Best Marketingi blogist.


 

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

V nagu vesi ja vaba aeg – V Spaa- ja Konverentsihotellis

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Krahv Mannteuffeli suvemõis (Kursi jahiloss)

Eestimaa keskel, käänuliste Pedja ja Kaave jõgede vahelisel alal on ellu ärganud üks vana ja majesteetlik hoone. See on krahv Mannteuffelile kuulunud suvemõisa peahoone aastast 1888, rahvasuus tuntud kui Kursi jahiloss. Seda maja võiks nimetada ka Eesti jahilosside krooniks, ajaloole on väärikas koht tuttav juba 130 aasta jooksul.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

BVT PARTNERS otsib BÜROOJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

28. juuni 2018

Teabevara