Märtsi teisest nädalast alates on huvilistel võimalus saada adekvaatset ja operatiivset tarbijakaitset puudutavat informatsiooni ameti Facebooki leheküljelt. Samuti on eelmainitud suhtluskeskkonna kasutajatel võimalus tarbijakaitseameti leheküljele postitada küsimusi või arutleda teemakohaste probleemide üle. Lisaks on tarbijakaitseameti Facebooki keskkonnas ka kaebuse esitamise vorm, kuhu on võimalik laadida ka kaebusega seotud dokumendid (nt avaldus müüjale, ostu tõendav dokument vms). Sarnaselt e-kirjaga saadetud kaebustele registreeritakse ka Facebooki keskkonnast saadetud pöördumised. Samuti saab tarbija kinnituse kaebuse kohalejõudmise kohta.
Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste: „Facebook on praeguseks paljuski välja kasvanud oma pelgalt suhtlusvõrgustiku-laadsest olemusest ning muutunud muu hulgas ka aktiivseks reklaamikeskkonnaks. Avades populaarses sotsiaalmeedia kanalis lehekülje, soovis tarbijakaitseamet olla kohal sündmuste keskpunktis ja vajadusel pakkuda kiiret ja asjakohast abi ning informatsiooni.